پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارشخانه فوتبال، مصطفی ماهی بازیکن تیم استقلال خوزستان یکی از افرادی است که نامش در لیست ورزشکاران دوپینگی سال 2019 ایران به چشم می خورد. بر اساس اعلام نادو این بازیکن به علت مصرف ماده ممنوعه چهار سال محروم شده است. 

" راستش وقتی این موضوع را شنیدم هنگ کردم."  هافبک 29 ساله استقلال خوزستان در تماسی که با او داشتیم این جمله را گفت و ادامه داد:" من به همین خاطر به کمیته اخلاق رفته بودم و آن ها گفتند پرونده بسته شده است. باورم نمی شود. معتقدم که اشتباه شده است."

او افزود: "الان که این موضوع را شنیدم در شوک هستم، به جان مادرم به جان پسرم من دوپینگ نکرده ام."

مصطفی ماهی در ارتباط با ماجرای مثبت شدن دوپینگش گفت:" من در ابتدای فصل به همین خاطر به کمیته اخلاق رفتم که گفتند پرونده بسته است. این موضوع مربوط به سال گذشته است، من بارها آزمایش دوپینگ برای باشگاه های آسیا و در ایفمارک داده ام و هیچکدام جوابش مثبت نبوده است."

هافبک سابق تیم سرخپوشان پاکدشت در ادامه گفت:" من به کمیته اخلاق گفتم که سرمربی ما در سرخپوشان پاکدشت به بازیکنان چیزی می دادند و ما بدون اینکه بپرسیم چیست آن را می خوردیم. همه بازیکنانی که در ترکیب اصلی بودند این را می خوردند. برای تست دوپینگ بر اساس قرعه من و یکی از بازیکنان ذخیره به نام محمد امینی انتخاب شدیم که آزمایش من مثبت شد. من در کمیته اخلاق توضیحاتم را دادم و به من گفتند که این سرمربی 14 پرونده در کمیته اخلاق دارد."

مصطفی ماهی که در این فصل به استقلال خوزستان پیوسته است گفت:" من همه چیز را تکذیب می کنم و در شوک بدی هستم. 29 ساله هستم و این محرومیت چهار ساله فوتبالم را تمام می کند. باز هم می گویم دوپینگ نکرده‌ام. از کمیته اخلاق می خواهم به این مساله ورود کند چرا که آن ها به من گفته بودند این پرونده بسته شده است."

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: