پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان این روز‌ها به شدت پیگیر انتخاب سرمربی جدید برای این تیم هستند تا جانشین علیرضا منصوریان را هرچه زودتر انتخاب کنند. بر همین اساس شنیده می‌شود جواد محمدی و عباسی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن از سوی مدیرعامل کارخانه مامور شده‌اند تا ظهر امروز (شنبه) با نماینده یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم که گفته می‌شود علی دایی است جلسه‌ای را برگزار کنند.

همچنین شنیده می‌شود برشان، جمشیدی و فریدونی که دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه هستند دخالتی در روند مذاکرات ندارند و مامور مذاکرات محمدی و عباسی هستند. البته پیش از این هم علی دایی بعد از جدایی منصوریان سرمربی سابق استقلال یک بار پیشنهاد ذوبی‌ها را رد کرد، اما به نظر می‌رسد قرار است مدیران ذوب‌آهن بار دیگر تلاش خود را برای جذب او انجام دهند.

از طرف دیگر، دراگان اسکوچیچ هم که گزینه دیگر هدایت ذوب‌آهن بود پس از دریافت مطالباتش از باشگاه صنعت نفت آبادان به مدیران ذوب‌آهن اعلام کرده قصد ترک تیمش را ندارد. به این ترتیب حضور اسکوچیچ هم در اصفهان منتفی است. گفته می‌شود مشکل اصلی باشگاه ذوب‌آهن برای انتخاب سرمربی جدید مالی است و آنها با گزینه‌های مختلف بر سر این مورد هنوز به توافق نهایی نرسیده‌اند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: