پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، درست چند روز بعد از صدرنشینی استقلال در لیگ برتر بود که « آندره‌آ استراماچونی » بدنبال پرداخت نشدن مطالباتش توسط باشگاه استقلال به طور یک‌طرفه و قانونی قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد و راهی ایتالیا شد.

در این مدت تلاش‌های زیادی برای بازگشت مرد ایتالیایی به ایران انجام شد، اما این تلاش‌ها تا به امروز نتیجه‌ای نداشت تا آبی‌پوشان تهرانی همچنان بدون مربی باشند.

قرار بود فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود و حتی «اسماعیل خلیل‌زاده» با او به توافق کامل رسیده بود، اما انتقادات هواداران استقلال از وی موجب شد تا ستاره روز‌های نه‌چندان دور آبی‌ها قید حضور بر روی نیمکت استقلال را بزند.

مجیدی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی نوشت: روزی سرمربی استقلال می‌شوم که هواداران به‌عنوان صاحبان اصلی آن خانه، منتظرم باشند.

مدیران استقلال که به خوبی می‌دانستند هواداران این تیم به جز استراماچونی هیچ سرمربی دیگری را نمی‌پذیرند مذاکرات جدیدی را با وکیل استراماچونی آغاز کردند.

بر این اساس، قرار است وکیل «آندره‌آ استراماچونی» یکشنبه در قطر با «رحمان رضایی» بازیکن اسبق تیم ملی ایران، «اسماعیل خلیل‌زاد» رییس هیات مدیره استقلال و «علی خطیر» معاون مستعفی ورزشی استقلال، مذاکرات تازه‌ای را آغاز کنند تا زمینه بازگشت مربی ایتالیایی به ایران فراهم شود.

مدیران استقلال به غیر از شرط پرداخت تمام مبلغ قرارداد به طور یکجا (بند ۳ پیش قرارداد)، سایر شروط استراماچونی را قبول می‌کنند.

فرستاده‌های استقلال قرار است در نشست یکشنبه به وکیل استراماچونی اعلام کنند که حاضر هستند حقوق ماهیانه وی را که پیش از این به توافق طرفین رسیده بود، یک ماه زودتر به حساب وی واریز کنند.

به هرحال «یکشنبه» سرنوشت‌ساز استقلال خواهد بود، مدیران این تیم یا با استراماچونی به توافق خواهند رسید و یا پرونده مرد ایتالیایی برای همیشه بسته خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: