پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، مسئولان پرسپولیس با آیاندا پاتوسی ستاره فصل گذشته استقلال که اکنون در بنی‌یاس توپ می‌زند وارد مذاکره شدند. با توجه به شرایط مالی نامناسب باشگاه پرسپولیس، یکی از هواداران متمول این تیم در امارات قبول کرد که مبلغ لازم برای انتقال این بازیکن به صورت قرضی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دهد و حتی پاتوسی هم اعلام کرد که مبلغ رضایتنامه‌اش برای جدایی از بنی یاس را شخصا به باشگاه پرداخت خواهد کرد!

گفته می‌شود که پاتوسی جواب مثبت داده و حتی با پافشاری مسئولان پرسپولیس، حتی قرارداد مربوطه هم تنظیم شد و قرار بوده نماینده باشگاه پرسپولیس به همراه مدیر برنامه‌های پاتوسی به امارات سفر کرده و قرارداد را نهایی کنند، اما در دقیقه ۹۰ و پس از تماس‌هایی که با محمدحسن انصاری فرد گرفته می‌شود، مدیرعامل پرسپولیس از این انتقال پشیمان می‌شود و قید جذب این بازیکن را می‌زند.

آیاندا پاتوسی مهره تاثیرگذار و ستاره فصل گذشته استقلال بود که هواداران آبی پس از جدایی این بازیکن از استقلال، هنوز از مدیران وقت دلخور هستند. در روز‌هایی که قرار بود فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شود او هم به واسطه چند هفته‌ای که با پاتوسی در استقلال کار کرده بود از مدیران باشگاه استقلال خواسته بود تا به دنبال جذب دوباره پاتوسی بروند.

در همین حال امروز خبر آمد که فولاد مبارکه سپاهان هم برای جذب پاتوسی اقدام کرده است و ظاهرا باشگاه سپاهان هم به دنبال این است تا پاتو‌سی بازیکن بن یاس امارات را به خدمت بگیرد. پاتوسی نیم فصل خوبی را در بنی یاس امارات نداشت و به این خاطر به دنبال بازگشت دوباره به فوتبال ایران است. البته پاتوسی در بنی یاس از نظر بدنی آماده نشان نداد و کمی هم اضافه وزن دارد و شاید به همین دلیل است که بنی یاس هم حاضر شده او را آزاد کند. البته قرارداد پاتوسی، پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و باید دید باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی، او را به صورت قرضی به تیم جدیدش می‌دهد یا اینکه او را آزاد می‌کند. بر اساس آخرین شنیده ها، باشگاه سپاهان قصد دارد به زودی انتقال پاتو‌سی را نهایی کند تا دیگر مدعیان لیگ خواهان جذب وی نشوند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: