پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش"ورزش سه" حمید استیلی لیست نهایی تیم امید برای رقابت های انتخاب المپیک اعلام کرد. لیستی که غایب بزرگ و نامداری به نام "یونس دلفی" را دارد که به دلیل مصدومیت نمی تواند تیم امید را در رقابت های قهرمانی زیر23 سال آسیا همراهی کند. 

امیدها در مسیر المپیک

در لیست 23 نفره حمید استیلی بازیکنان از 15 باشگاه مختلف حضور دارند که دو بازیکن از باشگاه های خارجی و بقیه از 13 باشگاه لیگ برتری به لیست نهایی راه پیدا کرده اند.

دروازه بان:

معراج اسماعیلی(ذوب) ، حبیب فرعباسی(نفت مسجد) ، مهدی نوراللهی(سایپا)

مدافعان:

 مهران درخشان مهر (ذوب آهن)، امید نورافکن،(سپاهان)، عارف آقاسی(فولاد)، شاهین طاهرخانی(استقلال)، مجتبی نجاریان(فولاد)، حسین ساکی (صنعت نفت)، متین کریم زاده(پارس جنوبی)

 هافبک ها:

امیرحسین حسین زاده (سایپا )، جعفر سلمانی(نفت آبادان)، سینا زامهران(شهرخودرو)، محمد خدابنده لو (پیکان)، مهدی مهدی خانی(وارژدین)، رضا دهقانی(نساجی)

مهاجمان:

محمد محبی(سپاهان)، مهدی قائدی(استقلال)،رضا جبیره (نفت) علی شجاعی(نساجی) ،امیر روستایی(پرسپولیس) ،رضا شکاری (تراکتور) و اللهیار صیادمنش(استانبول اسپور)

خط خورده ها

یونس دلفی مهاجم تیم شارلوا می توانست یکی از مهره های کلیدی تیم امید در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا باشد اما مصدومیت اجازه نداد تا این بازیکن بتواند تیم امید را همراهی کند. با این وجود استیلی هنوز هم در خط حمله بازیکنان مطرحی مثل الهیارصیادمنش، مهدی قائدی و محمد محبی را دارد. 

محمدرضا آزادی مهاجم تیم تراکتورنیز یکی دیگر از بازیکنان سرشناسی است که از لیست امیدها خط خورده است. محمد مسلمی پور از ماشین سازی  و علی شهسواری از پیکان نیز دو بازیکن دیگر هستند که در آخرین اردوی تیم امید حضور داشتند و در نهایت از لیست کنار گذاشته شدند. امید دره، رضا جعفری، مهیار جباری، محمد شریفی از سایپا نیز دیگر خط خورده های تیم امید هستند.

 عارف غلامی مدافع تیم استقلال نیز یکی از سرشناس ترین بازیکنانی است که پیش از اردوی آخر تیم امید نامش در بین نفرات حضور نداشت.

مصدومیت و جایگزینی

در صورتی که مصدومیت جدی به وجود بیاید که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار بگیرد امکان جایگزینی بازیکن مصدوم از لیست رزرو اعلام شده به کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود خواهد داشت. لیست رزرو یک فهرست کلی 50 نفره است که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

اعضای تیم امید شب گذشته به تهران بازگشتند و یازدهم دی ماه برای حضور دررقابت های قهرمانی زیر23 سال آسیا راهی تایلند خواهند شد. این رقابت ها که انتخاب فوتبال المپیک در قاره آسیا هم هست از تاریخ 18 دی ماه در کشور تایلند آغاز می شود.

*دو باشگاه خارجی استانبول اسپور و واراژنی ضمن همکاری با تیم امید دو بازیکن خود را در اختیار این تیم قرار دادند.

*نفت آبادان با 3 بازیکن بیشترین سهم را در نفرات نهایی تیم امید دارد.

*سرخابی های تیم امید عبارت اند از : شاهین طاهرخانی، امیر روستایی و مهدی قائدی.

*هیچ بازیکنی از لیگ دسته اول در فهرست نفرات تیم امید حضور ندارد.

*از بین بازیکنان تیم امید محمد محبی، اللهیار صیادمنش و امید نورافکن سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگسالان را دارند.

*مهدی نوراللهی گلر سوم فصل پیش استقلال که در حال حاضر عضو تیم سایپا است در فهرست نهایی جای دارد.

*مهم ترین خط خورده تیم ملی یونس دلفی مهاجم تیم شارلروا است.

*با خط خوردن 4 بازیکن سایپا اکثریتی که در اختیار این باشگاه نارنجی پوش بود از بین رفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: