پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، مهدی قائدی ۲۱ ساله که از او به‌عنوان یکی از با استعدادترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران یاد می‌شود و در فصل جاری عملکرد درخشانی برای استقلال و تیم ملی امید ارائه کرده، امشب با برگزاری مراسم بی‌ سر و صدایی به جرگه متاهلین پیوست.

rO9JeAY9s3Sf

او که با وجود سن کم، دو فصل قبل یکی از خبرسازترین فوتبالیست‌های ایران بود، امشب مراسم نامزدی ساده و خلوتی با حضور خانواده‌های طرفین برگزار کرد.

قائدی در حالی مراسم عقد خود را برگزار کرد که دو روز دیگر همراه با تیم ملی امید ایران باید برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا و انتخابی المپیک راهی تایلند شود.

ogpECIP2nXs1

پیوستن مهدی قائدی به جرگه متاهلین بدون تردید می‌تواند جنبه مثبتی برای عملکرد بهتر و با روحیه‌تر او در عرصه ورزشی باشد و این ستاره فوتبال را از حواشی زیادی که بسیاری از ستاره‌های جوان در سالیان اخیر به آن دچار شدند، دور کند.

مهدی+قائدی

باشوی آبی‌ها که در سومین فصل حضور در استقلال بهترین شرایط فنی خود را دارد و با گل‌ها و پاس گل‌های پُر تعداد، نقش مهمی در نتیجه‌گیری این تیم و افزایش چشمگیر محبوبیت‌اش در بین تماشاگران داشته، اکنون وظیفه مهم‌تری در تیم ملی امید دارد.

بدون تردید یکی از امیدهای تماشاگران و جامعه فوتبال ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، ادامه درخشش مهدی قائدی است و بسیاری از هواداران امیدوار هستند با عملکرد ستاره‌هایی همچون او، ملی پوشان امید بتوانند طلسم صعود به المپیک را بشکنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: