پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، آندره آ استراماچونی در مصاحبه ای مدعی شده که اساساً هیچ نماینده ای در قطر نداشته که بخواهد با نمایندگان استقلال مذاکره ای داشته باشد! این درحالی است که روز یکشنبه اسماعیل خلیل زاده، علی خطیر و رحمان رضایی راهی قطر شده بودند تا در شهر دوحه با نمایندگان و وکلای این مربی ایتالیایی صحبت کنند و اعلام شده بود این مذاکرات دو روز طول کشیده. در یکی دو روز اخیر باشگاه استقلال بیانیه رسمی درباره نتایج مذاکرات نمایندگانش در دوحه را منتشر نکرده، اما رحمان رضایی امروز جزئیاتی از این مذاکرات را اعلام کرده بود و گفته بود باشگاه استقلال برخی از شروط استراماچونی را پذیرفته است. 

 

متن گفت و گوی آندره آ استراماچونی را با خبرگزاری ایرنا در ادامه می خوانید: 

 

* آقای استراماچونی، هدف از تماس این بود که در مورد مذاکرات اخیر مابین شما و نمایندگان استقلال در دوحه قطر اطلاعاتی به دست آوریم.

- صادقانه متوجه سوال شما نمی شوم، باشگاه خواستار ملاقات بود اما این ملاقات هرگز تایید نشد و اتفاق نیافتاد. من هیچ درخواست دیگری جز قرارداد قبلی به علاوه هزینه ها را مطرح نکردم (هزینه پرواز و غیره..) به علاوه بودجه ای کم برای تقویت تیم خواستم. این موضوع مربوط به ۱۰ روز قبل است.

 

* بنابراین وضعیت در حال حاضر چطور است و اینکه آیا درست است که هیچ ملاقاتی در دوحه صورت نگرفته است؟

- امکان ندارد. می توانید تمام سایت ها را چک کنید و فدریکو پاستورلو برای حضور در مراسم گلوب ساکر طی ۵ روز گذشته در دبی بوده است  و فردا هم به ایتالیا بر می گردد.

 

* شرایط در حال حاضر چطور است، منظورمان شرایط ادامه همکاری با استقلال است، می توانیم این خبر را منتشر کنیم که هیچ مذاکره ای در دوحه صورت نگرفته است؟

- هیچ اعلامیه یا بیانیه ای ندارم اما تایید می کنم که هیچ جلسه ای در دوحه به نمایندگی از من انجام نشده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: