پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، ابراهیم توره را می توان یکی از پرسرو صدا در عین حال بهترین مهاجمان خارجی فوتبال ایران در دهه 80 نامید، بازیکنی که با درخشش در ترکیب سپاهان با قراردادی دو میلیون دلاری سر از النصر امارات سپس با قراردادی 8 میلیون دلاری سر از موناکو فرانسه در آورد.

توره که در تمام سال های حضور در ایران پیراهن تیم هایی همچون پیکان، پرسپولیس و سپاهان را به تن کرد و در قهرمانی های زردپوشان اصفهانی در لیگ برتر نقش مهمی ایفا کرد حالا با گذشت نزدیک به یک دهه در سن 33 سالگی دوباره هوای حضور در فوتبال ایران در سر دارد. این بازیکن که چند روز پیش هم پستی منتشر و گمانه زنی ها در خصوص پیوستن به تیم های ایرانی را افزایش داد حالا در جدیدترین پست با انتشار تصاویر شادی گل هایش در لیگ برتر به تجدید خاطره با لیگ ایران پرداخت.

توره با پیراهن پرسپولیس و سپاهان گالری تصاویری منتشر و با قراردادن پرچم های ایران این پیام را به طرفدارانش داد که فاصله جدیدی تا ورود دوباره لیگ برتر ندارد، بازگشتی که می تواند برجذابیت های نیم فصل دوم لیگ برتر اضافه کند. حال با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید کدام باشگاه با این مهاجم سنگالی پا به سن گذاشته اما گلزن قرارداد خواهد بست؟

01466115

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: