پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، قرار بود نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر، امروز (سه‌شنبه) در مجموعه انقلاب برگزار شود، اما به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، تمرین برگزار نشد.

* ابتدا قرار بود مراسم معارفه فرهاد مجیدی و مجید نامجومطلق برگزار شود، اما بازیکنانی چون وریا غفوری، روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان در محل تمرین شرکت نکردند. همچنین برخی از بازیکنان از جمله علی دشتی محل تمرین را ترک کردند. مسئولان استقلال به بازیکنان گفته بودند که تا ظهر امروز بخش دیگری از مطالبات‌شان پرداخت می‌شود. برخی بازیکنان از فصل گذشته مطالبه دارند و به همین دلیل با باشگاه بر سر حساب‌های مالی به اختلاف خورده‌اند.

mgkgSRKwLSW1

* در ادامه با تماس‌هایی که گرفته شد، چشمی و کریمی با لباس شخصی در رختکن حضور یافتند.

* فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دنبال این اتفاق، جلسه‌ای با حضور مسئولان استقلال برگزار کرد.

* پس از گذشت ساعتی، مراسم معارفه فرهاد مجیدی با حضور برخی از بازیکنان و اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه در رختکن برگزار شد.

* علاوه بر خلیل‌زاده، چهره‌هایی چون نصرالله عبداللهی، پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، اصغر حاجیلو، علیرضا اکبرپور و مهدی امیر آبادی برای حمایت از مجیدی در تمرین حضور داشتند. بهرام امیری، هادی مباشری و امیر سلطانی از مسئولان باشگاه دیگر نفرات حاضر در تمرین بودند.

* هروویه میلیچ و شیخ دیاباته دو بازیکن خارجی استقلال نیز غایب بودند. این دو بازیکن قرار است طبق اعلام باشگاه پنجشنبه به ایران بازگردند.

* عبدالرضا موسوی عضو جدید هیئت مدیره استقلال نیز در محل تمرین حضور داشت.

* یوسف دانشیار مترجم استراماچونی و مسئول GPS یکی دیگر از نفرات حاضر در مراسم معارفه مجیدی بود.

تیم استقلال طبق برنامه قرار است بیست‌وهفتم دی‌ماه در هفته هفدهم در اهواز به مصاف فولاد برود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: