پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، یوسف دانشیار درباره جدایی‌اش از تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: برای شرکت در دوره‌ای از کلاس‌ها باید به خارج از کشور می‌رفتم، به همین دلیل از استقلال جدا شدم.  از فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم که از من خواست پس از شرکت در این دوره به استقلال برگردم، اما ترسیدم با حضور من و افراد دیگر، اتفاقاتی رخ دهد. آدمی نیستم که کسی به من حرفی بزند یا دروغی بگوید، چون ممکن است عکس‌العملی نشان بدهم. بنابراین، برای جلوگیری از حاشیه‌های احتمالی، تصمیم گرفتم جدا شوم.

وی در ادامه افزود: برخی از افراد در باشگاه استقلال مقابل ما گارد گرفته بودند و به همین منظور، گفتم که اگر نباشم، بهتر است. آن زمانی که استراماچونی در استقلال بود، پای یکسری افراد را قطع کرده بود، اما امروز آن آدم‌ها برگشته‌اند.

«از مجیدی تشکر می‌کنم که حرفه‌ای رفتار کرد و پذیرفت که جدا شوم.»، مترجم استراماچونی و مسئول GPS تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: بازیکنان همان بازیکنان هستند و ظاهراً مجیدی هم تصمیم گرفته است که با همان سیستم قبلی استراماچونی کار را پیش ببرد. به‌عنوان یک طرفدار استقلال آرزو می‌کنم که این تیم با هدایت مجیدی موفق باشد.

دانشیار ادامه داد: توصیه‌ام به مجیدی این است که اطراف تیمش را خلوت کند. زمانی که در تمرینات استقلالِ استراماچونی شرکت می‌کردیم، به غیر از کادر فنی و تدارکات کسی در تمرینات حضور نداشت. اگر برادر یا دوست بازیکنی در تمرین حضور پیدا می‌کرد، سؤال می‌کردند آن فرد چه کسی است و سپس مجوز حضورش را می‌دادند. مجیدی باید کاری کند که اطراف تیم خلوت باشد. اگر هر کسی برای خودش بیاید، دور و بر تیم شلوغ شده و پچ پچ‌ها زیاد می‌شود. شاید لزوماً حضور افراد با نیت قبلی نباشد، اما قطعاً روی بازیکنان و کادر فنی تأثیر می‌گذارد. استراماچونی تیمش را خلوت کرد و اجازه داد بازیکنان روی مسائل فنی تمرکز کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بحثی از اتفاقات گذشته بین استقلال و استراماچونی دارد که نگفته باشد، گفت: حرف‌ زیاد است، اما استراماچونی باید مجوز بدهد تا صحبت کنیم. شاید در این مقطع صحبت‌های ما در جهت خیانت به استقلال باشد. همه ما دوست داریم استقلال با مجیدی نتیجه بگیرد، چون محبوب است و بازیکنان با او کار می‌کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: