پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، هروویه میلیچ مدافع کروات تیم فوتبال استقلال پس از اینکه بخش زیادی از مطالباتش را دریافت کرد، تمایلی برای ادامه کار در استقلال نشان نداده و تاکنون به ایران بازنگشته است.  

میلیچ چند روز پیش با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام کرد قصد دارد قراردادش را با این تیم فسخ کند و نمی‌خواهد به ایران بازگردد. ظاهرا همسر میلیچ مخالف بازگشت او به تهران است و همین موضوع باعث شده تا مدافع کروات قید ادامه کار در استقلال را بزند.

مسئولان باشگاه و کادرفنی جدید استقلال اصلا دلشان نمی‌خواهد میلیچ که یکی از برترین بازیکنان استقلال در نیم فصل اول بود را از دست بدهند. آبی پوشان باید خودشان را برای مسابقات مهمی، مانند پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر آماده کنند، به همین دلیل نمی‌توانند زمان زیادی برای بازگشت این بازیکن صبر کنند.

استقلال روز جمعه این هفته میهمان فولاد خوزستان است و مسئولان باشگاه استقلال تا فردا منتظر میلیچ خواهند ماند و در صورتی که این بازیکن از تصمیمش مبنی بر قطع همکاری با آبی پوشان منصرف نشود، آبی‌ها یک دفاع چپ جدید خواهند گرفت. البته استقلال در این پست میلاد زکی پور را هم در اختیار دارد، اما عملکرد خوب میلیچ در این فصل باعث شد که زکی پور به نیمکت تبعید شود.

از سعید آقایی به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر فرهاد مجیدی برای بازی در پست دفاع چپ نام برده شده است. باید دید در صورت فسخ قرارداد میلیچ با استقلال، مسئولان این باشگاه به سراغ مدافع سپاهان می‌روند یا خیر.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: