پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، در ادامه بازی‌های مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های غرب و شرق قاره کهن به مصاف حریفان خواهند رفت. در این بین استقلال تهران و شهرخودرو مشهد مقابل حریفان قطری بازی خواهند کرد.

در آستانه برگزاری این مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، با انتشار گزارشی به استقبال این دیدار‌ها رفت.

در ابتدای این گزارش آمده است: ۸ تیم پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰، روز سه‌شنبه مشخص خواهند شد.۱۶ تیم برای راهیابی به مسابقات قاره‌ای در «تک بازی»، به مصاف هم می‌روند.

چهار بازی در شرق و چهار بازی دیگر در غرب آسیا برگزار می‌شود که قهرمانان سابق آسیا کاشیما آنتلرز، العین و استقلال در بین تیم‌هایی هستند که برای تضمین جایگاه خود در هجدهمین دوره این مسابقات، می‌کنند.

السیلیه قطر - شهرخودرو ایران/ سه‌شنبه ۸ بهمن ساعت ۱۸:۴۰/ ورزشگاه عبدالله بن خلیفه

در یکی از جالب‌ترین بازی‌های پلی آف، السیلیه پذیرای شهرخودرو جمهوری اسلامی ایران است. برنده این بازی می‌تواند اولین بازی خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجام دهد.

السیلیه سال گذشته در لیگ ستارگان قطر در رده سوم قرار گرفت تا برای حضور در رقابت‌های قاره‌ای یک بازی فاصله داشته باشد. این تیم در فهرست خود کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش ایرانی را دارد.

شهر خودرو هم در رده چهارم لیگ برتر ایران قرار دارد و روز شنبه در مرحله مقدماتی الرفاع بحرین را با نتیجه ۲ - یک پشت سر گذاشت. دیدار ۲ تیم در استادیوم عبدالله بن خلیفه، دوحه برگزار خواهد شد.

الریان قطر - استقلال ایران/ سه‌شنبه ۸ بهمن ساعت ۱۸:۴۵/ ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه

استقلال تیم قدرتمند ایرانی پس از غلبه بر الکویت با نتیجه ۳ - صفر در مرحله دوم مقدماتی، اکنون برای بازگشت به رقابت‌های قاره‌ای باید برابر الریان قطر پیروز شود.

الریان هم قصد دارد که برای دهمین بار به مرحله گروهی صعود کند. اگرچه آن‌ها هرگز نتوانسته اند از مرحله گروهی فراتر بروند.

این ۲ تیم آخرین بار در مرحله گروهی سال ۲۰۱۸ به مصاف هم رفتند که بازی در دوحه با نتیجه ۲ - ۲ به پایان رسید و استقلال با نتیجه ۲ بر صفر در تهران به پیروزی رسید.

این ۲ تیم در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: