پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، محمد نوری‌فر در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در رابطه با بازی امروز استقلال و الریان اظهار داشت: استقلال برای بازی حساس امروز در قطر است. ما در ورزشگاه السد بازی خواهیم داشت و همان‌طور که می‌دانید تیم الریان در زمین السد بازی می‌کند. دیروز تمرین یک ساعته در این زمین انجام دادیم. با انگیزه هستیم و برای بازی امروز آماده شده‌ایم. فاصله بازی‌مان با الکویت و الریان کم بود و آقای مجیدی هم به این مسأله معترض بود ولی این مشکلاتی است که در کنفدارسیون آسیا وجود دارد.

وی افزود: هم در کشور امارات برای بازی الکویت داشتیم رفتارهای دوستانه‌ای با ما داشتند و هم در قطر این رفتارها دوستانه بود و از فدراسیون قطر و امارات تشکر می‌کنیم.

مدیر رسانه ای استقلال تصریح کرد: از لحظه‌ای که از تهران حرکت کردیم تا صبح بیدار بودیم و استقلال تمرین‌های کمی بعد از بازی با الکویت داشت. ما بعد از بازی با الکویت دو پرواز سخت داشتیم، از امارات به تهران و از تهران به قطر. ولی ما انگیزه زیادی داریم تا الریان را شکست دهیم.

محمد نوری‌فر در رابطه با جذب بازیکن خارجی جدید گفت: این دو بازی که نمی‌شود بازیکن جدید به تیم اضافه شود ولی قرار است یک بازیکن به تهران بیاید و در تست پزشکی شرکت کند و ان‌شاءالله در هفته آینده در تمرینات ما شرکت کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: