پایگاه خبری خانه فوتبال:

روزی که در ابتدای فصل پیراهن شماره ۱۰ استقلال به مهدی قائدی جوان سپرده شد، کمتر کسی تصور می‌کرد وی قادر باشد بار سنگین این شماره را به دوش بکشد.
نزدیک ترین تصور از مهدی قائدی جوان پر شور، پر از حاشیه با مدل موهای عجیب بود که تکنیک ناب و ذاتی‌اش تحت الشعاع شخصیت کودکانه و جا نیفتاده‌اش قرار داشت. 
قائدی در واکنش به منتقدانی که او را شایسه بر تن کردن پیراهن شماره ۱۰ استقلال نمی‌دانستند ادعا کرد در این فصل به تعداد شماره پشت پیراهنش گل زنی کرده و با این روش پاسخ منتقدانش را خواهد داد.
مهدی قائدی که از ابتدای فصل با تغییر منش و دوری از حاشیه روند گلزنی و در کنار آن گلسازی را آغاز کرد و خیلی زود تبدیل به یک ستاره در ترکیب آبی پوشان شد.
در حالی که آبی پوشان در پایان هفته هجدهم یک بازی هم از سایر تیم‌ها کمتر دارند، قائدی بدون این که پنالتی زده باشد با ۹ گل در صدر جدول گلزنان  قرار دارد و با احتساب ۲ گلی که در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان زد، گل های زده اش در این فصل را از عدد ۱۰ عبور داد تا خیلی زودتر از موعد به وعده ابتدای فصلش عمل کرده باشد.
قائدی حداقل ۱۳ بازی در لیگ، ۶ بازی در آسیا و یک بازی در جام حذفی هم فرصت دارد تا بر شمار گل‌های زده‌اش اضافه کند و فصلی رویایی برای خودش بسازد. این فرصتها در جام حذفی و در لیگ قهرمانان آسیا در صورت صعود از گروه افزایش هم خواهد یافت.
همه این اتفاقات در فصلی برای قائدی می افتد که او هنوز ۲۱ سالش را تمام نکرده است.//مهر

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: