پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمد نوازی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص دیدار تیم ملی ایران برابر سوریه که امروز برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط بازی های گذشته، تیم ما آماده این بازی خواهد بود. با اینکه بازیکنان داخلی درگیر نقل و انتقالات هستند اما از نظر جسمانی شرایط خوبی دارند و حالا می توانند در کنار لژیونرها به تیم ملی کمک کنند.

وی افزود: تک تک بازیکنان ما تمام تمرکزشان این است که بتوانند این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند. با شرایطی که تیم ملی دارد، می توانیم به راحتی سوریه را شکست داده و با روحیه خوب به فکر دیدارهای آینده باشیم. البته سوری ها برای باخت به تهران نمی آیند بنابراین باید یک بازی منطقی را در دستور کار قرار دهیم تا بتوانیم به یک برد دلچسب و روحیه بخش دست پیدا کنیم.

نوازی با انتقاد از نبود بازی های تدارکاتی برای تیم ملی ایران اظهار داشت: در حالی که سوریه ای ها چند بازی تدارکاتی انجام دادند اما تیم ما بدون دیدارهای دوستانه به مصاف حریف خواهد رفت. یکی از مسائلی که برای آمادگی تیم ملی هر کشوری لازم است، بازی های تدارکاتی است. این دیدارهاباعث می شود تا بازیکنان همدیگر را بیشتر شناخته و از لحاظ کارهای تاکتیکی به هماهنگی کامل برسند. بنابراین باید امیدوار باشیم در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی، مسئولان کشور ما یک برنامه ریزی خوب و قوی را برای تیم ملی داشته باشند.

وی گفت: به مربی انتخاب شده باید زمان داد. متأسفانه در فوتبال ما همه عجول هستند و نتیجه گرا شده ایم. همه می خواهند به سرعت به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند. اسکوچیچ در مرحله قبل نتایج خوبی گرفت و بنابراین لازم است به او زمان بدهیم تا بتواند در آرامش کارش را انجام بدهد. او را وارد چنین حاشیه هایی نکنید و اجازه بدهید تمرکزش را بر روی این بازی ها بگذارد تا تیم ملی بتواند به جام جهانی صعود کند.

نوازی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا می توانیم در جام جهانی حضور داشته باشیم؟ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۷۰ درصد ترکیب تیم ملی را لژیونرها تشکیل می دهند و از تجربه بالایی برخوردارند می توانیم با انجام بازی های خوب نتایج قابل قبول را کسب کرده و یک بار دیگر در جام جهانی حضور داشته باشید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: