پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، حسین قدوسی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بازی پیش روی پرسپولیس و استقلال که پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود مصاف شماره ۹۲ دو تیم خواهد بود. این آمار رسمی و کاملا مستند است. از این رو تعجب می‌کنیم که برخی برنامه‌ها در رسانه ملی‌و برخی رسانه‌ها تعداد دربی‌های برگزار شده را ۹۰ دیدار تلقی کرده و این مسابقه را دربی شماره ۹۱ می‌خوانند. این واقعا جای تعجب دارد.

وی ادامه داد: این یک اشتباه بزرگ و تحریف آمار و تاریخ است که اتفاق افتاده و بابت آن متعجب هستیم. این تعجب، بیشتر از آن جهت است که آمار رسمی به سادگی در اختیار عموم قرار دارد و اینگونه واکنش‌ها با ناراحتی و تاسف بسیار هواداران پرسپولیس همراه بوده.

مدیر روابط عمومی باشگاه و مشاور مدیر عامل پرسپولیس اضافه کرد: اگر در خطای رخ داده برای شمارش دربی‌ها، منظور به دربی سوپر جام باشد جای هیچ شبهه‌ای نیست که نتیجه آن بر اساس احکام قطعی و آرای بالاترین مراجع و ارکان قضایی بین‌المللی در ورزش ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شده و در سوابق دیدار‌های دو تیم ثبت شده و این جام‌هم طی مراسمی در ورزشگاه به سرخ‌ها تحویل داده شده است.

آن دربی قبل از صدور حکم نهایی هم رسمیت داشت. در نهایت نیز CAS با اعلام رأی نهایی و قطعی پرسپولیس را برنده آن و قهرمان سوپر جام دانست.

حسین قدوسی تصریح کرد: با توجه به موارد ذکر شده موجب حیرت است که یکی از دربی‌ها در بیان آمار رقابت‌های دو تیم کم می‌شود. به همین منظور برای روشنگری بیشتر و جلوگیری از تحریف امار برد و باخت‌ها، آمار جزئی‌تر مصاف‌های دو تیم در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، منتشر خواهد شد

باشگاه پرسپولیس در حالی به این موضوع اعتراض دارد که سازمان لیگ هنوز واکنش رسمی به این موضوع نداشته و در خصوص شماره دربی اظهار نظر رسمی نکرده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: