پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص داربی پایتخت، اظهار کرد: دو تیم شرایط خوبی دارند. استقلال در مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کرده و پرسپولیس هم دو بازی اخیر با هدایت گل‌محمدی را با برد پشت‌سر گذاشته و در صدر، با سایر تیم‌ها اختلاف خوبی ایجاد کرده‌ است.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی، گفت: طبیعی است که هیچ مربی نمی‌خواهد در داربی بازنده باشد. با توجه به مهره‌های هر دو تیم و مربیان جوان روی نیمکت، هواداران انتظار بازی رو به جلو از تیم محبوب خود دارند. البته شاید به دلیل ترس از باخت، یک بازی درگیرانه و پایاپای از هر دو تیم شاهد باشیم و تیم‌ها به فکر تساوی باشند. امیدوارم هر دو تیم برای برد به بازی بیایند.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص نخستین جدال یحیی گل‎محمدی و فرهاد مجیدی، ادامه داد: نخستین داربی با وجود سختی زیاد، سرشار از انگیزه است. هر دو ثابت کرده‌اند که مربیان خوبی هستند و سابقه بازی در داربی را دارند. فکر می‌کنم این داربی به دلیل جدال دو مربی و بازیکنان هر دو تیم زیبایی‌های خاص خودش را داشته باشد.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه داربی پیش‌رو، گفت: امیدوارم پرسپولیس بتواند نتیجه بازی را به نفع خود رقم بزند. استقلال رقیب مستقیم پرسپولیس برای قهرمانی است و با توجه به اختلاف کم امتیازات، هر تیمی این بازی را با موفقیت پشت‌سر بگذارد شرایطش خیلی بهتر خواهد شد.

بادامکی در مورد حواشی مالی گسترده‌ای که در پرسپولیس مطرح است و شرایط مدیرعاملی در باشگاه، خاطرنشان کرد: انصاری‌فرد از جنس فوتبال و پرسپولیس است. گروهی که در پرسپولیس شکل گرفته، خوب و هماهنگ است. از مشکلات فعلی پرسپولیس اطلاعات کاملی ندارم، اما امیدوارم با توجه به شرایط خوب پرسپولیس در جدول و کسب نتایج مطلوب در 3 سال گذشته، مدیریت باشگاه به قول و قرار خود عمل کند تا باشگاه مجددا در دام حواشی نیفتد. آنچه واضح است اینکه پرسپولیس مشکلات زیادی دارد که باید هرچه سریع‌تر توسط مدیران حل شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: