پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران بیان کرد: دنبال آمار و ارقام نیستم. من فقط تمرین می‌کنم و می‌خواهم همیشه در سطح خوبی باشم.

او در خصوص اینکه پس از گذشت ۲ سال چه احساسی نسبت به خط خوردن از سوی کارلوس کی روش از فهرست تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دارد، بیان کرد: این موضوع تصمیم سرمربی بود و من هم نمی‌توانستم دخالتی در آن داشته باشم. صبح روز آخرین تمرین، مارکار آقاجانیان با من تماس گرفت و گفت به ساختمان پک بروم. از من خواستند تا پیام خداحافظی بدهم، اما به او و کی روش گفتم که تصمیم گیرنده من هستم و خودم باید در این زمینه آخرین نظر را بدهم. کی روش هم پذیرفت و حرفی هم درباره دلایل اینکه چرا دعوت نشده ام زده نشد.

حسینی در خصوص اینکه چرا در آخرین روز از تمرین تیم در تهران چنین اتفاقی رخ می‌دهد، اظهار کرد: برای خودم هم این سوال هنوز وجود دارد که چرا آخرین روز این تصمیم گرفته شد. البته این موضوع را هم بگویم که کی روش خیلی زحمتکش و پرتلاش بود و به فوتبال ایران کمک کرد.

کاپیتان سرخ‌ها در مورد مصاحبه برانکو ایوانکوویچ که عنوان کرده بود سیدجلال به خاطر گلی که در لیگ قهرمانان به الجزیره زد از تیم ملی خط خورد، گفت: من هم چنین مباحثی را شنیدم، اما دنبال نکردم. نمی‌دانم چرا خط خوردم. اختلافات برانکو و کی روش زیاد شده بود، اما کار من چیز دیگری بود و به این مسائل فکر نمی‌کردم.

او در مورد لایی وحید امیری به جرارد پیکه گفت: وحید بازیکن خیلی خوبی است و آن صحنه خیلی به من چسبید.

او در مورد کری خوانی‌هایی که در آستانه دربی، می‌شود اذعان کرد: با کت و شلوار می‌نشینند و کری می‌خوانند. نمی‌دانم این حرف‌ها چه تاثیری در روحیه هواداران و افرادی که به ورزشگاه می‌آیند دارد. ممکن است همین رفتار باعث برخی اتفاقات در استادیوم آزادی شود.

مدافع وسط پرسپولیسی‌ها در پایان در خصوص درگیری اش با مهدی رحمتی در دربی اظهار داشت: با او دوست هستم و مشکلی نیست. بعد از آن بازی هم که درگیر شدیم با هم صحبت کردیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: