پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، فیلمی روز گذشته از رختکن تیم فوتبال تراکتور تبریز بعد از بازی با تیم گل گهر سیرجان در فضای مجازی انتشار یافت که نشان می داد سرنگ هایی در رختکن این تیم تبریزی مشاهده شده است.

در ابتدا یکی از مسئولان باشگاه تراکتور مدعی شد که با توجه به اینکه اوساگونا مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ماده ممنوعه ترامادول استفاده کرده است، به همین علت جنگ رسانه ای به راه انداختند تا اذهان عمومی را از اصل موضوع منحرف کنند، وجود سرنگ را در رختکن تیم تکذیب می کنم و بعضی ها فرافکنی می کنند. 

 

 

به هر حال بعد از گذشت  چند روز از این ماجرا اعلام شد که یکی از  کارکنان استادیوم که در سالن رختکن ۲ تیم هم رفت و آمد می کرد، پیراهن اشکان دژاگه را از این بازیکن طلب کرده و با اشاره به مشکلات مالی خودش از کاپیتان تیم تراکتور و تیم ملی درخواست پول می کند که با مخالفت اشکان دژاگه روبرو می شود و جالب است طبق اظهار نظر شاهدان آن فرد بعد از رد درخواست غیر منطقی خود با کیسه ای مشکی رنگ وارد رختکن شده و بعد از لحظاتی بیرون آمده است. غافل از اینکه هوادار آگاه می داند بحث دوپینگ یک مرحله پیچیده است که قبل از بازی و در رختکن اتفاق نمی افتد و با توجه نظارت دقیق ماموران کمیته ضد دوپینگ امکان دوپینگ آن هم به صورت گروهی وجود ندارد و این صحنه سازی ها خللی در راه تراکتور و هواداران این تیم ایجاد نخواهد کرد.

مسئول رختکن ها مرا تهدید کرد تا پیراهن دژاگه را بدهم 

ایوب ذوالفقاری سرپرست باشگاه تراکتور ضمن تایید این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسئول رختکن های ورزشگاه گل گهر سیرجان بعد از بازی درخواست کرد که پیراهن اشکان دژاگه را به او بدهیم که من گفتم اگر  تدارکات تیم داشته باشد یک دست پیراهن نو به او می دهیم. همچنین این فرد مرا تهدید کرد که در صورتی که پیراهن دژاگه را به او ندهیم کارهایی در جهت تخریب باشگاه تراکتور انجام می دهد. به هر حال من گزارش اتفاقات رخ داده و تهدید مسئول رختکن ها را به اطلاع سهرابی سرپرست باشگاه رساندم تا در این مورد تصمیم بگیرد. 

11348053_396

ذوالفقاری در ادامه بیان کرد: به نظرم مسئول رختکن ها سرنگ ها را در رختکن ما ریخت چون قبل از آن ما را تهدید کرده بود که اگر پیراهن دژاگه را به او ندهیم تلافی خواهد کرد. به هر حال فیزیوتراپ و پزشک تیم ما این کار را نمی کنند و بعد از استفاده سرنگ، آنها را دور می اندازند و در رختکن رها نمی کنند. همچنین بعد از بازی به ما گفتند که رختکن را تمیز کنیم که زمانی من به داخل رختکن رفتم فقط چند جوراب آنجا بود که به نظرم برای بازیکنانمان بود. 

سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه از مسببان گذاشتن سرنگ در رختکن این تیم شکایت می کند، گفت: بله من گزارش این موضوع را به سرپرست باشگاه ارائه کردم و به طور حتم باشگاه اعتراض  می کند. به هر حال برای باشگاه تراکتور برنامه می ریزند تا این باشگاه را تخریب کنند اما بدانند که به جایی نمی رسند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: