پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، نتایج ضعیف پیکان در هفته‌های اخیر و سقوط آزاد این تیم به انتهای جدول، حسین فرکی سرمربی آن را مجاب به استعفا کرد تا پیکان دهمین تیم لیگ برتری باشد که در این فصل سرمربی‌اش را تغییر داده است.

فرکی دهمین مربی لیگ برتری بود که از سمتش کنار رفت، اما آخرین آنها نبود. چون دراگان اسکوچیج هم از هدایت صنعت نفت کنار رفت و سرمربی تیم ملی ایران شد تا تعداد تیم هایی که مربیان شان را تغییر داده اند به عدد ۱۱ برسد.

پیش از پیکان و صنعت نفت ۹ تیم دیگر خواسته یا ناخواسته با تغییرات گسترده روی نیمکت خود مواجه شده بودند که با استعفای حسین فرکی و رفتن اسکوچیچ تعداد این تیم ها دو رقمی شد و این تعداد به عدد ۱۱ رسید تا فوتبال ایران در حال رقم زدن یک اتفاق تاریخی باشد.

پرسپولیس، استقلال، تراکتور، شهر خودرو، ماشین سازی، ذوب آهن، پارس جنوبی، گل گهر، شاهین، پیکان و حالا صنعت نفت ۱۱ تیم لیگ برتری هستند که اقدام به تغییر سرمربی کرده‌اند.

سرمربی+لیگ+برتر (1)

در حال حاضر ۵ تیم کار را با مربیان ابتدای فصل شان دنبال می‌کنند که ۲ تیم خوزستانی فولاد، نفت مسجد سلیمان به همراه سپاهان، سایپا و نساجی جمع این ۵ تیم را تشکیل می‌دهند.

این حجم از تغییرات فضایی را ایجاد کرد که دو سرپرست (سرآسیابی و شیخ لاری) وی یک دستیار (الهامی) به سرمربیگری برسند. گل محمدی هم تنها فردی است که قبل از جدایی از تیم قبلی، تیم جدیدش مشخص شده بود. گل محمدی به همراه ویسی افرادی هستند که تاکنون در این فصل هدایت دو تیم لیگ برتری در نقش سرمربی را تجربه کرده‌اند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: