پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، الحارثی که با پست‌های جنجالی اش درباره فوتبال ایران شناخته می‌شود و در فوتبال ایران برای خود طرفدارانی جمع کرده است، به محض اتمام بازی با انتشار تصویری از داور بازی اینطور توئیت کرده: "لبیه یازولک! "

او در این توئیت با انتشار یک قلب سبز به نشانه رنگ پیراهن الاهلی و پرچم کره جنوبی به تشکر از کمک داور کره‌ای پرداخته که گل دوم استقلال که به زیبایی هر چه تمامتر توسط ارسلان مطهری به ثمر رساند، مردود اعلام کرد.

تصمیمی که هیچ یک کارشناسان داوری آن را تایید نمی‌کنند چرا که محمد دانشگر که به واسطه حضورش در محوطه جریمه در لحظه گل، این تصمیم گرفته شده، تاثیری روی دید دروازه بان نداشته تا باعث لغو شدن گل بشود.

جالب اینکه الحارثی به این توئیت بسنده نکرد و توئیت دیگری منتشر کرده و با کنایه نوشته: نفوذنا قوی جدًا فی الاتحاد الآسیوی (نفوذ ما در لیگ قهرمانان آسیا جدا قوی است!)

72pOFt2E1APx

او این توئیت را روی تصویری از لحظه شوت ارسلان مطهری زده که از دوربین پشت گرفته شده و نشان می دهد دروازه بان الاهلی برای شیرجه به سمت توپ هیچ مانعی نداشته و صحنه را زیر نظر گرفته بود؛ کما اینکه او بعد از گل دیدنی مهاجم استقلال او اعتراضی به گل شدن توپ نداشته است.

در پایان مسابقه و در شرایطی که وریا غفوری به سمت داور کره‌ای رفته تا از او بابت اشتباه کمکش گلایه کند، کارشناسان داوری در ایران نظرات مختلفی درباره این صحنه دادند که همه آن‌ها روی اشتباه کمک داور اعتقاد داشتند.

در ادامه نظرات برخی کارشناسان ایرانی درباره صحنه گل دوم استقلال و مردود شدن عجیب آن از سوی کمک داور کره‌ای را مشاهده می‎کنید:

محمد فنایی: این ضربه از فاصله تقریباً ۳۰ متری به ثمر رسیده است و این در حالی است که دروازه‌بان کاملاً اشراف و دید کامل به توپ داشت و درواقع عکس‌العملی نمی‌توانست از خود نشان دهد و این گل کاملاً در موقعیت درست به ثمر رسید.

سعید مظفری زاده: در دقیقه۸۹ استقلال یک گل دیرهنگام زد و داور به اشتباه این گل را مردود اعلام کرد، از دوربین پشت کاملا مشخص است دروازه بان کاملا صحنه را می‌دید و دانشگر تاثیر روی گل و توپ نداشت.

نوید مظفری: ارسلان مطهری به هیچ وجه جلوی دید گلر را نگرفته بود و داور در این صحنه کاملا مرتکب خطا شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: