پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، شیخ دیاباته مهاجم گلزن تیم فوتبال استقلال که برای درمان مصدومیت و همچنین دیدار با خانواده خودش ایران را ترک کرده بود پس از 8 روز بامداد امروز (پنج‌شنبه) به تهران بازگشت تا به تمام شایعاتی که مبنی بر فسخ قراردادش مطرح‌شده بود پایان دهد.

11411954_369

این در شرایطی است که از زمان ترک ایران اخبار زیادی درخصوص فسخ قراردادش به خاطر عدم دریافت مبلغ قرار در رسانه‌ها منتشرشده بود که این امر واکنش مسئولان این تیم را در بر داشت. به همین خاطر پیش از رسیدن او به تهران عبدالرضا موسوی یکی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال نیز با انتشاربلیط برگشت این بازیکن، پیشاپیش خبر حضور او را در تهران تائید کرده بود و از هواداران درخواست کرده بود که تحت تأثیر اخبار کذب قرار نگیرند.

با توجه به صحبت‌های کادر پزشکی استقلال او روند درمان خود را قرار است در تهران دنبال کند و به‌احتمال زیاد دو تا سه بازی آینده استقلال را از دست خواهد داد.

گفتنی است آبی پوشان روز ۴ اسفند در تهران میزبان ذوب‌آهن هستند و ۴ روز بعد یعنی هشتم در سیرجان به مصاف گل گهر می‌روند و از سوی دیگر روز ۱۲ اسفند مقابل الوحده در امارات قرار خواهند گرفت که ممکن است دیاباته به این سفر نرسد و یا اگر هم برسد هم با توجه به اینکه ۳-۴ هفته کنار سایر بازیکنان تمرین نکرده بعید است شانس چندانی برای بازی در ترکیب آبی پوشان داشته باشد.

pJ9HZQ1iCmV6

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: