پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال در آخرین روزهای هفته گذشته روزهای پر التهاب و پر تنشی را پشت سر گذاشت و با بالا گرفتن دعواهای مدیریتی در این تیم، یکی از اعضای هیات مدیره از سمت خود در فضای مجازی استعفا داد تا بعد از آن وزیر ورزش رسما علی فتح الله زاده را به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی پوشان معرفی کند.
آرامش نسبی در فضای هواداری
معرفی فتح الله زاده به عنوان سرپرست مدیرعاملی، قدری آرامش به فضای این باشگاه تزریق کرد و هواداران این تیم هم تاحدودی به آرامش نسبی رسیدند.

اما بازگشت فتح الله زاده به چرخه مدیریت استقلال در نقش مدیرعامل نمی تواند آخرین تحول مدیریتی این باشگاه باشد. در صورت پذیرفته شدن استعفای عبدالرضا موسوی که احتمال آن بسیار زیاد است، عملا هیات مدیره این باشگاه متشکل از اسماعیل خلیل زاده، علی فتح الله زاده و کامران منزوی است و جا برای اضافه شدن دو عضو دیگر در این هیات مدیره وجود دارد.

اضافه شدن دو نفر به هیات مدیره

برخی از گمانه زنی ها حکایت از بازگشت احتمالی احمد سعادتمند رییس پیشین هیات مدیره دارد و همچنین احتمال اضافه شدن یکی از اعضای شورای شهر تهران نیز به هیات مدیره این باشگاه وجود دارد.

با حضور فتح الله زاده احتمال این که در معاونت های استقلال نیز تغییراتی رخ داده و نفراتی نام آشنا در نقش معاون به این باشگاه بازگردند وجود دارد. نفراتی که پیش از این هم در این باشگاه تجارب زیادی داشته اند.

مدیرعامل آبی پوشان در اولین اظهاراتش بعد از انتصاب در این سمت عنوان داشت در نقل و انتقالات کاملا با نظر فرهاد مجیدی و بر اساس نیازهایی که از سوی وی اعلام شود اقدام به جذب بازیکن می کند. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: