پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، لیگ برتر تعطیل شده و قدر مسلم اینکه حداقل تا سه هفته دیگر هیچ مسابقه رسمی در ایران نخواهیم داشت، اما برخی مشکلات باشگاه‌های بزرگ همچنان به قوت خود باقی است. دردسر‌هایی که سرمنشأ اغلب آنها، بی‌پولی است و بس. در همین رابطه عصر دیروز خبر بسیار مهم و اطلاعات دقیقی به دست ما رسید که در موثق بودن منبع آن تردیدی نداریم به همین خاطر امیدواریم مسئله هرچه زودتر جمع‌وجور شود در غیر این صورت استقلال دچار دردسر بزرگی خواهد شد. 

تهدید وکیل دیاباته

شیخ دیاباته مهاجم آفریقایی استقلال به‌رغم شروع ضعیفی که در این تیم داشت، از اواسط پاییز اوج گرفت و گل‌های بسیار حساسی برای این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند به طوری که الان می‌توان با قاطعیت گفت او در کنار مهدی قائدی بهترین بازیکن حال حاضر استقلال محسوب می‌شود. دیاباته از همان روزی که پیراهن آبی را بر تن کرد، بر سر مسائل مالی با باشگاه راه آمده و چندان دردسرساز نشده، اما ظاهراً کاسه صبر او هم کم‌کم در حال لبریز شدن است، چون بر اساس شنیده‌ها، وکیل این بازیکن طی ۴۸ ساعت گذشته با مدیران باشگاه استقلال تماس گرفته و به آن‌ها اعلام کرده با توجه به اینکه تاکنون دو ماه دستمزد موکلش به تعویق افتاده و خبری از پرداخت پول به او نشده است، اگر طی روز‌های آینده هیچ اقدامی از طرف باشگاه صورت نگیرد و دستمزد دیاباته برای ماه سوم هم به تأخیر بیفتد آنگاه دیگر استقلالی‌ها نباید هیچ انتظاری بابت ماندن این بازیکن داشته باشند.

اگر برود، برنمی‌گردد!

به نظر می‌رسد تهدید وکیل مهاجم آفریقایی باعث نگرانی مدیران استقلال شده است، چون صبح دیروز بعضی از آن‌ها به طور جدی پیگیر مسئله بودند و تأکید داشتند اگر دستمزد دیاباته برای ماه سوم متوالی به تعویق می‌افتد و این بازیکن از تهران رفته باشد، دیگر بازنمی‌گردد و این یعنی اتفاقی بسیار تلخ برای تیمی که در این فصل خط حمله بسیار کوبنده‌ای داشته است. بدون شک اگر مسابقات آغاز شود و دیاباته نباشد، کیفیت مهدی قائدی هم پایین خواهد آمد.

بدهی ۱۰۵ هزار دلاری

اما میزان بدهی استقلال به دیاباته چقدر است؟ این‌طور که از شواهد امر پیداست، باشگاه باید ماهانه حداقل ۳۵ هزار دلار به او بپردازد. البته بر اساس کارایی این بازیکن و مواردی که به عنوان گزینه‌های تشویقی در قراردادش ذکر شده، رقم پرداختی افزایش پیدا می‌کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: