پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، مجید نامجومطلق، مربی خوش‌اخلاق استقلال به شدت نگران خانواده خود و تمام مردم ایران است. به همین خاطر حرف‌هایی که زد، ارتباطی به فوتبال نداشت، اما در این روز‌ها به مراتب مهم‌تر از صحبت‌های فوتبالی تلقی می‌شود. چکیده سخنان مربی استقلال با خبر ورزشی در مورد وضعیت کنونی جامعه را بخوانید.

رزمندگان زمان صلح

به معنای واقعی کلمه در این روز‌ها باید قدردان جامعه پزشکی باشیم. هم پزشکان و هم پرستاران عزیز. این بزرگواران سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند. آن‌ها از خانواده و حتی جان خودشان گذشته‌اند، تا ما و خانواده‌های‌مان بیمار نشویم. به نظرم پزشکان و پرستاران دقیقاً همان کاری را دارند می‌کنند که سال‌ها قبل شهدا و رزمندگان ما در جبهه انجام دادند. آن‌ها برای دفاع از مملکت و ناموس همه مردم مقابل صدام ایستادند و حالا جامعه پزشکی و پرستاری کشور برای حفظ جان جامعه برابر ویروس کرونا ایستادگی می‌کند. متأسفانه هنوز هم می‌شنویم بعضی از این عزیزان در راه مبارزه مقدسی که پیش گرفته‌اند، شهید می‌شوند. کارشان ارزشمند است و دارند ایثار می‌کنند.

به شمال نروید

من بچه شمال هستم و کاملاً می‌دانم شرایط در آن خطه الان چگونه است، به ویژه وضعیت استان گیلان. از تمام مردم خواهش می‌کنم تحت هیچ شرایطی به شمال نروند، چون وضعیت اصلاً مناسب نیست و حضور مهمانان نوروزی فقط باعث افزایش شیوع ویروس کرونا می‌شود. عده‌ای مدعی‌اند در آنجا خانه و ویلا دارند. از آن‌ها هم می‌خواهم قید مسافرت را بزنند، چون این ویروس از طریق تنفس هم منتقل می‌شود. اجازه بدهیم امکانات موجود در شمال این روز‌ها صرف درمان مردم آن خطه شود.

حیف از آن نام انسان

متأسفانه یک‌سری در این شرایط حساس که برخی اقلام ارزش حیاتی پیدا کرده، با احتکار وسایل مورد نیاز مردم نظیر مواد ضد عفونی‌کننده، دستکش، ماسک و... دنبال سودجویی هستند. یک عده دیگر هم این اقلام را از قبل خریده‌اند و حالا به چند برابر قیمت می‌فروشند. واقعاً حیف از اسم انسان که روی چنین موجوداتی گذاشته شود. واقعاً آن‌ها لیاقت کلمه انسان را ندارند. آن‌ها لایق انسان بودن نیستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: