پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، تلویزیون روزهای پرماجرایی را پشت سر می‌گذارد. برنامه‌های زنده تبدیل به چالشی بزرگ شده‌اند و اتفاقاتی که در تعدادی از شبکه‌ها افتاده، تبدیل به مباحث داغ کاربران در فضای مجازی شده است. اگر از اظهارنظر جواد خیابانی که به سعید حدادیان گفت:"خلط گلویت را هم دوست داریم" بگذریم، دوشنبه شب در دو برنامه زنده شاهد اتفاقات خاصی بودیم. بدون تردید مهم‌ترین و کم‌سابقه‌ترین این اتفاقات به حرف‌های جنجالی امیرحسین رستمی در شبکه یک مربوط می‌شود که منجر به قطع پخش زنده و پایان حضور او در برنامه شد! رستمی چند سوال از جمله اینها را مطرح کرد:

"چرا قم رو قرنطینه نکردید؟ چرا وقتی کرونا اومده بود ایران تکذیبش کردید؟ چرا پروازها به ووهان متوقف نشد؟ چرا تو این موقعیت دستتونو از رو فیلترینگ تلگرام برنمیدارید؟"

‌برنامه زنده را به خاطر این حرف‌های ‎امیرحسین رستمی قطع کردند، به نوعی این بازیگر را از برنامه اخراج و بعد برنامه را ادامه دادند. علی ضیا مجری برنامه گفت:"به دلیل اینکه صحبت‌های امیرحسین رستمی مغایر با فضای ما بود ازش خواستیم در زمان دیگری میهمان ما باشد."

ماجرای دیگر در شبکه سه شکل گرفت. سروش رفیعی که میهمان برنامه فوتبال برتر بود، در بخشی از صحبت‌هایش گفت:"یادی کنیم از استاد. خیلی دلمون تنگ شده واست عادل خان فردوسی‌پور. آقا یا آقایانی که مسئول بودید، بد تا کردید. جای عادل در فوتبال ما خالیه..."

حالا که یکسال از حذف عادل و برنامه نود گذشته، این صحبت‌ها آن هم در همان شبکه سه می‌تواند معنای خاص و قابل تاملی هم داشته باشد. در چنین شرایطی بعید نیست که از فردا اشتغال‌زایی به سبک سازمان صداوسیما به وجود بیاید و تعداد سانسورچی‌ها چند برابر شود. شاید الگوی پخش زنده فوتبال‌ها برای دیگر برنامه‌ها هم اجرایی شود؛ پخش با حدود یک دقیقه تاخیر تا سانسورچی زمان کافی برای سانسور صحبت‌ها و مجری زمان کافی برای اخراج میهمان را داشته باشند

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: