پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، دیروز در حالی با حمید مطهری تماس گرفتیم که برای زمانی کوتاه از منزل خارج شده بود تا خرید مایحتاج ضروری اش را انجام دهد و... با این وجود دستیار یحیی گل‌محمدی مثل همیشه با رویی گشاده پاسخگوی سؤالات ما شد.

سال ۹۸ برای حمید مطهری چگونه گذشت؟

شروع خوبی بود به ویژه با پیشنهاد یحیی گل‌محمدی و رفتن به تیم شهرخودرو و کارکردن در جوار بارگاه امام رضا (ع) که با خاطرات شیرینی همراه شد. در ادامه هم به اتفاق به تیم پرسپولیس آمدیم که باعث غرور و افتخار است، اما اواخر سال ۹۸ با شیوع ویروس کرونا به همه ما مردم ایران و جهان سخت و تلخ گذشت. امیدوارم زنجیره این بیماری مهلک هرچه سریع‌تر با رعایت نکات بهداشتی و همت دسته‌جمعی قطع شود.

در حال حاضر تمرینات پرسپولیس به صورت سایبری و کنترل از راه دور انجام می‌شود؟

بله، یک گروه داریم و به بچه‌ها برنامه تمرینی داخل منزل دادیم که البته هرگز قابل مقایسه با تمرینات گروهی در زمین چمن نیست.

مهم‌ترین سؤال این روز‌های هواداران پرسپولیس تکلیف قهرمانی لیگ نوزدهم در صورت لغو کامل مسابقات است. نظر شما نه به عنوان مربی پرسپولیس بلکه یک کارشناس فوتبال چیست؟

قبل از هر چیز باید بگویم یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس قانونمدار و تابع تصمیم قانون هستند. هر تصمیمی هم فیفا، AFC یا فدراسیون، سازمان لیگ و ستاد مقابله با کرونا بگیرند ما تابع هستیم، اما برخی اظهار نظر‌ها کار را خراب می‌کند. ما نباید در کار این عزیزان دخالت کنیم و دستور لغو مسابقات یا هر چیز دیگری بدهیم. در حال حاضر پرسپولیس ۱۰ امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد و طبیعی است ما هم دوست داریم مسابقات برگزار شود، اما باز هم تأکید می‌کنم همه باید تابع قانون باشیم.

چه کسانی یا تیم‌هایی دنبال تعطیلی لیگ هستند؟

مشخص است. تیم‌های رقیب ما که شانس خود را در رقابت با پرسپولیس پایین می‌دانند یا در میانه یا انتهای جدول هستند دوست دارند لیگ تعطیل شود، اما من می‌گویم همه تیم‌ها برای تک‌تک امتیازات جمع شده زحمت کشیده‌اند.

اگر مسابقات برگزار شود برای پرسپولیس طبعاً بهتر است. این‌طور نیست؟

صددرصد همین طور است. ما در شروع نیم‌فصل دوم از تونل وحشت رد شدیم و با ۵ تیم مدعی بازی کردیم. حالا مدعیان باید با هم بازی کنند و طبعاً امتیاز از دست می‌دهند. کار ما هم کمی راحت‌تر به نظر می‌رسد و دوست داریم مسابقات برگزار شود، اما تابع قانون هم هستیم.

یکی از شایعات اخیر فوتبال ما خداحافظی سیدجلال حسینی بوده است. نظری در این خصوص ندارید؟

سیدجلال یک مدافع توانمند و از همه مهم‌تر لیدری ارزشمند و بزرگ برای پرسپولیس است که فوتبالش تداوم داشته است. هر چند فوتبال هر فوتبالیستی روزی به پایان می‌رسد، اما به نظر من سیدجلال هنوز می‌تواند بازی کند ضمن آنکه با پرسپولیس قرارداد دارد.

و صحبت‌های اخیر آنتونی استوکس؟

در مورد استوکس هیچ نظری ندارم!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: