پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، حسین کلانی روز سه شنبه در گفت وگویی اختصاصی با ایرنا افزود: متاسفم که در روزهای اخیر، برخی از هواداران دو تیم با تندترین الفاظ یکدیگر را هدف قرار داده و بزرگان پرسپولیس و استقلال را تخطئه می کنند. نمی‌دانم ریشه این کار از کجاست اما از طرفداران پرسپولیس بخصوص جوانان می خواهم که حواسشان را شش دانگ جمع کنند.

وی اضافه کرد: اینکه گفته می‌شود فیلم پیروزی ۶ بر صفر ما معدوم شده اصلا صحت ندارد و من آنرا با ضرس قاطع تکذیب می کنم. بهتر است نسل امروزی بداند ما چه در اردوهای تیم ملی و چه بیرون از میدان بازی، با استقلالی‌ها رفاقت نزدیک داشتیم و بهترین روزهای زندگی من در این دوران بود. حتی من و چند تن از بازیکنان آن زمان پرسپولیس ارتباط خانوادگی با استقلالی ها داشتیم.

کلانی در ادامه گفت: مدیران وقت دو تیم و کادر فنی، علاوه بر آنکه ما را به بازی مردانه تشویق می کردند بر این نکته تاکید می ورزیدند که با اعضای تیم رقیب دوست باشیم و ما تلاش می‌کردیم این موارد را ملکه ذهن خود کنیم.

مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص دربی معروف سال ۵۲ گفت: ما هم فکر نمی‌کردیم با شش گل حریف را شکست دهیم و این اتفاق‌ها در فوتبال هرازگاهی رخ می دهد. حتی پس از پایان بازی، من همراه با محراب شاهرخی و ایرج سلیمانی به سمت رختکن استقلال رفتیم و آنها را به خویشتن داری دعوت کردیم. من حتی از بزرگانی همانند جباری، حجازی و مظلومی عذرخواهی کردم.

وی افزود: مگر می‌شود از قهرمانی‌های تیم ملی و باشگاه استقلال در عرصه آسیا گفت و نامی از حجازی، جباری، پورحیدری، روشن. کارگرجم، عبداللهی و... نیاورد؟

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت : طرفداران پرسپولیس بخصوص افرادی که بنیه مالی مناسبی دارند در این برهه حساس، به یاری کسانی بپردازند که توان اقتصادی پایینی دارند. زیرا بعضا به سبب شیوع ویروس کرونا خانه نشین شده اند و حقوق دولتی نمی‌گیرند. پرسپولیسی واقعی حرف‌های آزار دهنده نمی زند و توهین نمی کند. امیدوارم هجمه فعلی هرچه سریعتر رفع شود و هواداران دوتیم که در واقع سرمایه های راستین فوتبال ایران هستند، تحت تاثیر شیطنت ها قرار نگیرند و بهتر است حامی کادر پزشکی و پرستاران دلاور باشند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: