پایگاه خبری خانه فوتبال:

عملا پرسپولیس را در مسیر پوکر قهرمانی قرار داد. فرض کنید این بازی حتی مساوی می‌شد؛ در این صورت خبری از این میزان فاصله بین تیم صدرنشین و باقی رقبا نبود و الان خیلی راحت از اعلام قهرمانی پرسپولیس در صورت لغو لیگ سخن به میان نمی‌آمد. خلاصه اینکه تصمیم اتخاذ شده در اصفهان «غلط اندر غلط» بود و از همان زمان نگاه‌ها به امیر قلعه‌نویی تغییر کرد. مخصوصا با تغییر مدیرعامل و رفتن تابش، امیر پشتوانه‌هایش در سپاهان را بیش از پیش از دست داد.

از همان روز بازی کنسل‌شده با پرسپولیس، شایعه توبیخ قلعه‌نویی سر زبان‌ها افتاد و بعد هم مدام گفته شد این فصل، فصل آخر حضور امیر در اصفهان است. تازگی هم حرف و حدیث‌هایی در مورد بازگشت قلعه‌نویی به استقلال برای لیگ بیستم به گوش می‌رسد. در تمام این مدت مسوولان سپاهان خاموش بودند و تازه دیروز چند خط بیانیه دادند که از قلعه‌نویی حمایت می‌کنند؛ اما واقعا چنین بیانیه‌ای چقدر می‌تواند جدی و واقعی باشد؟

حقیقت آن است که مصاحبه‌های نیکفر به عنوان سرپرست جدید باشگاه هیزمی در آتش شایعات بود؛ آنجا که صراحتا عنوان کرد در مورد تمدید قرارداد با قلعه‌نویی عجله‌ای در کار نیست و پایان فصل تصمیم‌گیری خواهد شد. این فریاد نارضایتی باشگاه از عملکرد کادرفنی است؛ حالا سپاهانی‌ها چه چیزی را تکذیب می‌کنند و بر طبل کدام حمایت می‌کوبند؟ امیر مربی باتجربه‌ای است و لابد خوب می‌داند خیلی نباید دلش را به این چهار خط بیانیه تشریفاتی خوش کند. فوتبال ورزش اسکوربرد است و تیمی که سال‌هاست در حسرت قهرمانی می‌سوزد، نمی‌تواند فاصله 10 امتیازی با رقیب اصلی‌اش را نادیده بگیرد. سپاهان پرستاره امسال توقعات را برآورده نکرده و این تنها واقعیت موجود است. خود قلعه‌نویی هم به خوبی از این داستان آگاه است؛ پس جایی برای نمایش باقی نمی‌ماند.

روزنامه گل

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: