پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، فدراسیون جهانی فوتبال پس از بررسی پرونده وینفرد شفر، باشگاه استقلال را به پرداخت ۵۵۰ هزار دلار محکوم کرد و نکته جالب توجه اینجاست که طرف ایرانی نسبت به رأی صادره اعتراض نکرده و دنبال آن است که بتواند قضیه را با توافق حل و فصل کند، اما دلیل معترض نشدن استقلال چیست؟

در واقع باشگاه استقلال از بابت رأی فیفا به مراتب بیشتر از خود شفر سود کرده است به دلیل آنکه مرد آلمانی در دادخواست خود خواهان دریافت یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار شده بود ولی فدراسیون جهانی فوتبال پس از بررسی پرونده چنین ادعایی را رد کرد.

پرداخت ۵۵۰ هزار دلاری

در واقع با رأی فدراسیون جهانی فوتبال، وینفرد شفر بالغ بر یک میلیون دلار ضرر کرد. این رقم ۵۵۰ هزار دلاری هم بابت سه ماه حقوق آخر حضور شفر در استقلال، ۱۰ درصد از میزان درآمد‌های آسیایی استقلال بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا و البته مابه‌التفاوت رقم قرارداد این مربی میان قرارداد فصل آینده‌اش با استقلال و قراردادی است که با باشگاه بنی‌یاس امارات منعقد کرد. استقلالی‌ها در مدارک خود نشان داده‌اند که پس از ناکامی مقابل پدیده، شفر را از کار معلق کردند و این مسئله با اخراج یک سرمربی کاملاً متفاوت است روی همین اصل مرد آلمانی نتوانست بخش اعظمی از خوابی که برای استقلال دیده بود را عملی کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: