پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، بشار رسن این روزها و با توجه به شیوع کرونا به کشورش بازگشته و دوران قرنطینه را پشت سر می‌گذارد. او البته مدعی است تمرینات آماده سازی‌اش را به بهترین شکل دنبال می‌کند تا برای شروع فصل مشکلی نداشته باشد. با این حال همچنان یکی از مشکلات او با پرسپولیس به عدم دریافت مطالباتش مربوط است؛ جایی که او علیرغم میل باطنی‌اش با کمی نگرانی درباره آینده‌اش صحبت می‌کند.

رسن این روزها همانند دیگر چهره‌های مطرح دنیای مجازی با لایو اینستاگرامی و چالش‌های آن خود را سرگرم می‌کند و شب گذشته هم با لایوهایی که داشت خبرساز شد. او در بخشی از صحبت‌هایش درباره تمرینات آماده سازی‌اش با نمایش بازوها اینطور می‌گوید: فکر می‌کنید این بازو همینطور این شکلی شده است؟ من تمرینات را دنبال می‌کنم. حالا حتی شده با وزنه خالی و باید تمرین کرد. من هم امیدوارم این شرایط هر چه زودتر تمام شود و فوتبال را دوباره شروع کنیم و دلم برای آن تنگ است.

هافبک عراقی پرسپولیس که شوخی‌هایش با شایان مصلح نیز چندی پیش جنجال ساز شده در اینباره اینطور توضیح داد: شایان پسر خوبی است. من دو سال با او هم اتاق بودم و فقط سرش در کتاب بود. باور می‌کنید روزی چهار ساعت کتاب می‌خواند؟ فکر کنم فقط کتاب‌های خودش را البته می‌خواند و یکی از آنها را هم به من داد و هنوز لای آن را هم باز نکرده‌ام و نمی‌دانم کجاست؟ به او گفتم آخر من این را که به فارسی است چطور بخوانم و متوجه شوم!

وی ادامه داد: تمرینات او را در دوران قرنطینه دیدم. واقعا جالب بود و فقط نمی‌دانم چرا اینقدر همچنان شکم دارد. احساس می‌کنم شکم او به قدری جلو آمده که شبیه حامله‌ها شده است! او پسر باجنبه‌ای است و خیلی شوخ و البته خنده‌رو.

بشار رسن با اشاره به سبک قرنطینه بوژیدار رادوشوویچ هم نکته جالبی را اشاره می‌کند: او برای اینکار کچل کرده است. البته او خوش تیپ است و کچل کردن هم به او می‌آید اما من نه. وای یک بار کچل کردم و برایم بدشانسی آورد و کالدرون همین که مرا نگاه کرد گفت برو روی نیمکت بنشین! چهار هفته فکر کنم به خاطر آن روی نیمکت نشستم.

هافبک سرخپوشان درباره اینکه با توجه به پایان قراردادش در این فصل آیا از این تیم جدا خواهد شد گفت: الان دایرکت و کامنت‌های من پر است از این درخواست که بمانم. باید بگویم انشاالله. دوست دارم بمانم و این را بارها گفته‌ام اما این فقط من نیستم که تصمیم می‌گیرم و باید شرایط مهیا باشد. دروغ نمی‌گویم و چندین بار پیشنهاد داشتم و احتمالا برای پایان فصل هم پیشنهاد داشته باشم اما اولویت من پرسپولیس است. یک رابطه خوب با شما هواداران دارم و می‌خواهم آن را حفظ کنم. اما امیدوارم مشکلات مالی حل شود و کمی از این ان‌شاالله و چیزهای دیگر به سرانجام برسد.

بشار رسن درباره قهرمانی پرسپولیس نیز گفت: الان که فوتبال تعطیل است اما ما امیدوار به شروع دوباره فصل هستیم. می‌خواهیم دوباره قهرمان شویم. هیچ چیزی نمی‌تواند مانع از رویای ما شود. برای آن تلاش کردیم و اختلاف امتیازی فوق العاده ما این را نشان می‌دهد. 9 بازی باقی مانده و در صورت شروع دوباره لیگ قادر خواهیم بود این فاصله را برای قهرمانی دوباره حفظ کنیم. با در زمین این اختلاف امتیاز را به دست آوردیم و برای تداوم آن هم تلاش خواهیم کرد. هرچند قطعا در شروع دوباره لیگ شرایط همه بازیکنان سخت خواهد بود و دوری از تمرینات گروهی و این شرایط کار را سخت کرده است اما این برای تمام تیم‌هاست.

هافبک عراقی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با یک خبرنگار عراقی در لایو شرکت کرد که از علاقه خودش به زیدان و باشگاه رئال مادرید خبر داد: نشاط اکرم در عراق الگوی من است. اما در جهان فوتبال از زیدان خوشم می‌آید و باشگاه موردعلاقه‌ام هم رئال مادرید است. پرسپولیس اما در آسیا یک باشگاه خاص با هواداران خوب است که بازیکنان فوق العاده و محبوبی همچون علی کریمی و علی دایی را در تاریخ خود داشته است. بعید می‌دانم کسر دستمزد بازیکنان در این شرایط در ایران اجرا شود چرا که بازیکنان همواره برای دریافت قرارداد خود با چالش مواجه هستند و این سبک متفاوت پرداخت نسبت به اروپا قطعا مانع از این موضوع خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: