پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، وحیدقلیچ البته از دروازه بان شماره یک پرسپولیس دلخور هم هست چرا که بارها از او خواسته تا با اعلام رسمی اهدای پیراهنش به فروش آن کمک کند. قلیچ که می گوید پول این پیراهن را برای کمک به یک بیمار می خواهد در این رابطه گفت:" هنوز کسی پیراهن را نخریده است. من می خواستم برای یک بیمار ریوی دستگاهی تهیه کنم که پیراهن فروش نرفت و در نهایت این دستگاه را با کمک یکی از دوستان تهیه کردم و قرار است پولش را بدهم."

او افزود:" متاسفانه آقای بیرانوند با وجود این که پیراهن را داد هیچ همکاری نکرد. من وحید قلیچ از او خواهش کردم که بگوید این پیراهن را به من داده است اما در حالی که هر روز با این و آن لایو می گذارد یک کلام نگفت."

قلیچ در ادامه گفت:" بیرانوند باید بداند عمر قهرمانی نهایتا ده سال است و ما هم زمانی در این جایگاه بوده ایم. باید تا زمانی که در آن جایگاه هستیم دل مردم را خوش کنیم. ما که اینطوری بودیم. الانم با اینکه دلمان خوش نیست ولی سعی می کنیم دل مردم را شاد کنیم."

دروازه بان پرسپولیس در دهه شصت درباره فعالیتش در اینستاگرام هم که اینروزها کمرنگ شده گفت:"فکر میکنم دیگر علاقه مردم به اینستاگرام کمتر از قبل شده و الان بیشتر دنبال اخبار کرونا هستند. بااینحال امروز قصد دارم یک پست بگذارم و درباره بیرانوند صحبت کنم."

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: