پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، یحیی معمولاً تا یک بازیکن اشتباه نکند کنارش نمی‌گذارد و در این خصوص احتمالاً الگویش برانکو است. به‌طور مثال محمد انصاری تا شهرآورد تهران مهره فیکس پرسپولیس بود، اما بعد از چند اشتباه تعویض شد و یحیی دیگر فرصت بازی در لیگ برتر را به او نداد.

اینکه پرسپولیس بعد از تعطیلات کرونا با چه ترکیبی وارد زمین می‌شود هنوز مجهول است، اما می‌خواهیم در این مطلب به ترکیبی اشاره کنیم که از زمان حضور یحیی بیشترین بازی را در لیگ برتر انجام دادند و احتمالاً همین بازیکن‌ها بعد از شروع مجدد لیگ برتر ۱۱ نفر اصلی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند.

نورچشمی‌ها

 

وحید امیری، مهدی شیری و احمد نوراللهی سه بازیکنی هستند که از زمان حضور گل‌محمدی در هر ۴ بازی این تیم در لیگ برتر فیکس بودند و یحیی به آن‌ها دست نزده است.

پایه‌ثابت‌ها

 

به غیر از این سه بازیکن کامیابی‌نیا، ترابی و علیپور هم در تمامی بازی‌ها یکی از نفرات ۱۱ بازیکن ابتدایی بازی بودند تا تعداد پایه‌ثابت‌های ترکیب گل‌محمدی به ۶ نفر برسد.

جریمه‌شده‌ها

 

انصاری بعد از سه بازی متوالی در ترکیب اصلی قرار گرفت و با اشتباهاتش در شهرآورد تهران، کارش به نیمکت‌نشینی کشید. بیرانوند هم بعد از خوردن دو گل در شهرآورد تهران به نیمکت رفت و اوساگونا هم از ترکیب اصلی خارج شد تا یحیی این سه بازیکن را جریمه کرده باشد. سیدجلال حسینی هم به بهانه بازی گردشی نیمکت‌نشین شد ولی اگر این اسمش جریمه نیست چه چیز دیگری می‌تواند باشد؟

حالا می‌توانید ترکیب منتخب مورد استفاده یحیی در ۵ بازی لیگ برتر با توجه به بیشترین دقایق را ببینید.

mEfCtvZI8qsh

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: