پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، سال ها بعد از حضور جدی محمدرضا ساکت در سمت مدیر مرکز تیمهای ملی فوتبال ایران به نظر میرسد دوره این مدیر اصفهانی شاغل در فدراسیون فوتبال به پایان رسیده باشد. این خبری است که در آغاز سال کاری جدید در فدراسیون دهان به دهان میچرخد. ساکت در حال حاضر در اصفهان است و چند روزی است به محل کار خود در مرکز تیم های ملی مراجعه نکرده اما به نظر می رسد تصمیمات جدی در این باره گرفته شده است.

خبری که روی این موضوع صحه میگذارد همان مساله مکاتبات سرمربی تیم ملی با خراطی است و اینکه دیگر با محمدرضا ساکت در ارتباط نباشد. 

ساکت مدیر سابق تیم فوتبال سپاهان است که بعد از جدایی از این تیم با حضور مهدی تاج در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به تهران نقل مکان کرد و در دوران نایب رییسی و ریاست مهدی تاج کنار او بود و حتی به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نشست.

با تغییراتی که در راس فدراسیون فوتبال اتفاق افتاده به نظر می‌رسد دوره دگرگونی و تغییرات فرا رسیده باشد و آرام ارام نفرات جدیدی جایگزین چهره‌های سابق فدراسیون فوتبال بشوند. با این شرایط آینده کاری ساکت نیز به بازگشت به پست مدیریت باشگاهی در فوتبال ایران خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: