پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، بعد از انتخاب مهدی رسول‌پناه به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس، دندان‌پزشک معتمد وزیر تا الان دو مرتبه با بازیکنان تیم جلسه گذاشت و با آن‌ها گفتگو کرد.

در آخرین جلسه میان رسول‌پناه و پنج بازیکن پرسپولیس که پنج‌شنبه در محل باشگاه برگزار شد، نفراتی مثل سیدجلال حسینی، احمد نوراللهی، وحید امیری، سیامک نعمتی و مهدی شیری حضور داشتند. البته قرار بود بیرانوند هم در این جلسه حاضر باشد ولی برای دومین بار علیرضا به جلسه با رسول‌پناه نرفت.

بازیکنان پرسپولیس در جلسه قبلی قول گرفته بودند درصدی از قراردادهایشان به آن‌ها پرداخت شود ولی این اتفاق نیفتاد. از همین‌رو با دلخوری وارد جلسه با رسول‌پناه شدند و اعتراض خود را به او اعلام کردند. رسول‌پناه هم در حالی که حق را به بازیکنان داد، شرایط بد باشگاه به لحاظ مالی را برای بازیکنان تشریح کرد تا آن‌ها را به نوعی توجیه کند. بازیکنان هم در جواب به رسول‌پناه و هاشمی دیگر عضو هیئت مدیره که در این جلسه حضور داشت، گفتند: ما شرایط باشگاه را درک می‌کنیم ولی انتطار داریم شما هم شرایط ما را درک کنید. وقتی شما قول پرداخت پول را می‌دهید، بازیکنان روی آن حساب می‌کنند. لطفاً اگر پولی ندارید که به بازیکنان بدهید، حداقل وعده توخالی هم ندهید و ما را امیدوار نکنید.

رسول‌پناه و هاشمی هم به بازیکنان قول دادند این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد و خبری از این وعده‌ها نخواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: