پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، باشگاه پرسپولیس در حالی مشکلات زیادی را تجربه می‌کند که هنوز مدیرعامل این باشگاه مشخص نشده است. باشگاه پرسپولیس در حال حاضر  با ۳ عضو هیئت مدیره اداره می‌شود.

مهرداد هاشمی و علی رغبتی در کنار مهدی رسول پناه (سرپرست مدیرعاملی) در حال برطرف کردن مشکلات مالی هستند، اما حجم بدهی ها، نبود منابع مالی و شکایت‌های متعدد سبب شده تا آن‌ها از وزیر ورزش و جوانان درخواست کنند تا هرچه زودتر مدیرعامل جدید پرسپولیس را معرفی کند.

سلطانی فر قصد دارد مدیرعامل بعدی پرسپولیس را با توجه به ویژگی‌های او برای درآمد زایی در کوتاه مدت و ... انتخاب کند. همین فاکتور‌ها باعث شده تا چند گزینه از شانس بالایی برای حضور در پرسپولیس برخوردار شوند.

رضا درویش، مهدی رسول پناه، مهرداد هاشمی و ... از گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس محسوب می‌شوند.

البته درویش در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد که وزیر ورزش پیشنهادی برای مدیرعاملی او نداده و این خبر شایعه است.

بحث رابطه مدیریت با حامی مالی و کارگزار‌های مختلف نیز به جا‌های باریکی کشیده و اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد.

دیگر مشکل پرسپولیسی‌ها جدایی بازیکنان این تیم است. بشار رسن، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، محمد نادری به همراه علیرضا بیرانوند در آستانه خروج از پرسپولیس قرار دارند. بیرانوند که به آنتروپ بلژیک می‌رود و جدایی اش قطعی است. خلیل زاده نیز پیشنهاد‌های خوبی از قطر و چین دارد و با پرداخت ۴۰۰ هزار دلار می‌تواند از سرخ‌ها جدا شود.

بشار رسن عراقی نیز آخرین فصل حضور خود را در پرسپولیس سپری می‌کند و پس از پایان فصل به احتمال زیاد به لیگ قطر می‌رود. او در این فصل کمتر از ۱۰ درصد دریافتی داشته است.

ترابی نیز طبق قرارداد، در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌تواند با پرداخت ۳۵ درصد قرارداد خارجی خود از این تیم جدا شود. حالا با رسیدن پیشنهادات خارجی و باتوجه به اینکه این بازیکن رویای لژیونر شدن دارد، ترابی نیز در آستانه جدایی قرار گرفته است.

محمد نادری نیز به طور قرضی در پرسپولیس حضور دارد و با توجه به مشکلات مالی باشگاه احتمالا در پایان فصل از جمع سرخ‌ها جدا خواهد شد.

از سویی دیگر بازیکنان پرسپولیس در اینستاگرام موضع رسمی‌ خود را در مقابل مدیران این باشگاه نشان دادند و تقریبا ۲۰ روز پیش بود که تعدادی از بازیکنان پرسپولیس به نام‌های سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا نزد مهدی رسول‌پناه و مهرداد هاشمی رفتند تا صحبت‌ها و برنامه‌های آن‌ها را بشنوند.

بعد این جلسه سیدجلال که رابطه خوبی هم با هاشمی دارد در مصاحبه‌ای ضمن حمایت از او از سایر نفرات تیمش خواست از رسول پناه حمایت کنند تا بلکه رسو‌ل‌پناه و هاشمی مورد حمایت هواداران قرار بگیرند.

البته این نیمی از مشکلات پرسپولیس است و بخش دیگری از آن به شکایت خارجی‌ها باز می‌گردد. شکایت برانکو ایوانکوویچ، کالدرون و ... مدیریت پرسپولیس را تحت فشار قرار داده و اگر بخش حقوقی و بین الملل سرخ‌ها نتوانند با آن‌ها توافق کنند، شاید از پرسپولیس امتیاز کسر شود.

فصل نقل و انتقالات نزدیک است و باشگاه‌ها باید با منابع مالی، بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند که به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات با آسیب‌های زیادی مواجه شوند، زیرا بسیاری از بازیکنان این تیم جدا می‌شوند و با مشکلات مالی بعید به نظر می‌رسد بتوانند بازیکنان خوبی جذب کنند.

طلب ۴ میلیاردی شهر خودرو از پرسپولیس نیز برای مدیران این تیم دردسر شده است. فرهاد حمیداوی از مدیران پرسپولیس خواسته تا این پول را سریع‌تر پرداخت کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: