پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید مبحث کرونا از نظر مالی به باشگاه‌های ما ضرر زده است، وقتی مسابقه‌ای برگزار نشده چرا باید تمام دستمزدمان را بگیریم
به گزارش ایسنا، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره ابهام در برگزاری لیگ برتر گفت: وقتی موضوع کرونا جدی شد، من اولین کسی‌ بودم که به برگزاری مسابقات اعتراض داشتم. این در حالی بود که می‌دانستم تیمم بیشترین ضرر را خواهد کرد. تیم فولادخوزستان در اوج آمادگی قرار داشت اما من سلامتی مردم، بازیکنان و اعضای تیمم را مهم‌تر از هر نتیجه و قهرمانی می‌دانم. قطعا مسئولان تصمیم‌گیرنده برای انجام مسابقات سلامتی جامعه را در نظر خواهند گرفت و درباره انجام بازی با پروتکل‌های خاص و یا عدم برگزاری تصمیم‌گیری خواهند کرد.
او در مورد بحث کاهش قراردادها در صورت عدم برگزاری مسابقات گفت: هنوز تکلیف مسابقات معلوم نیست و کسی به طور قطع درباره برگزاری یا عدم برگزاری صحبت نکرده است. به هرحال اگر مسابقات برگزار شود باید حق و حقوق اهالی فوتبال به طور کامل پرداخت شود اما در غیر این صورت من موافق کاهش دستمزدم هستم.
نکونام افزود: مبحث کرونا از نظر مالی به باشگاه‌های ما ضرر زده است، وقتی مسابقه‌ای برگزار نشده چرا باید تمام دستمزدمان را بگیریم؟ روابط بین بازیکنان و مربیان با باشگاه دو طرفه است و دو طرف باید شرایط همدیگر را درک کنند. البته من درباره خودم صحبت می‌کنم و قطعا اگر مسابقات تعطیل شود بخشی از قراردادم را خواهم بخشید. همان‌گونه که هیچکس دوست ندارد کمتر از حقش در فوتبال و یا شغل دیگر بگیرد، من فکر می‌کنم کسی دوست نداشته باشد بیشتر از حقش بگیرد، دلیلی نمی‌بینم که بخواهم بیشتر از چیزی که زحمت کشیده‌ام دریافتی داشته باشم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان گفت: اهالی ورزش و فوتبال در مورد کرونا مانند همیشه پیش‌قدم بوده‌اند و من فکر می‌کنم اگر مسابقات تعطیل شود، داوطلبانه قسمتی از قراردادشان را خواهند بخشید. اکنون دغدغه همه اهالی فوتبال و ورزش سلامتی جامعه است و امیدوارم که هرچه زودتر این بیماری ریشه‌کن شود. نباید با گذر زمان فداکاری پزشکان و پرستاران کمرنگ شود، آن‌ها از جان خود مایه گذاشتند و همه مردم ایران ممنون فداکاری‌های آن‌ عزیزان هستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: