پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، نفت مسجدسلیمان با مهدی تارتار نتایج بسیار خوبی را به رغم بضاعت مالی اندکی که داشت رقم زد. حضور در نیمه‌نهایی جام حذفی و جایگاه هشتمی جدول باعث شده این تیم دغدغه‌ای در جدول رده‌بندی نداشته باشد. به همین بهانه و همچنین شرایط لیگ برتر با مهدی تارتار همکلام شدیم که حرف‌های او را در زیر می‌خوانید.

دل شما برای فوتبال تنگ نشده؟

دل همه تنگ شده و از این وضعیت خسته شدیم، اما چاره چیست؟ باید منتظر باشیم چرا که سلامتی مردم از همه چیز واجب‌تر است.

به نظر شما باید لیگ ادامه پیدا کند یا این فصل تعطیل شود؟

بستگی به شرایط ویروس کرونا دارد. اگر شرایط و وضعیت همین‌طور باشد بسیار خطرناک است و ادامه لیگ اشتباه خواهد بود، اما اگر ویروس کرونا کم شد، می‌شود با یک شرایط خاص و ویژه لیگ را ادامه داد.

حتی اگر لیگ بدون تماشاگر باشد؟

فوتبال بدون تماشاگر روح و هیچ نشاطی ندارد. یک ورزش کسل‌کننده است، ولی خب جان مردم اهمیت دارد و همان‌طور که گفتم اگر قرار باشد با شرایط فعلی لیگ را ادامه داد بسیار اشتباه است.

تکلیف تیم‌های مدعی چه خواهد شد؟

برای تیم ما که در کمرکش جدول هستیم و نه مدعی قهرمانی و نه در خطر سقوط قرار داریم ادامه لیگ هیچ اهمیتی ندارد، ولی برای تیم‌های مدعی قهرمانی و تیم‌هایی که در معرض سقوط هستند، ادامه لیگ برتر بسیار مهم است. باید فدراسیون در این مورد نظر دهد.

بازیکنان تیم شما هم در منزل تمرین می‌کنند؟

بله، بازیکنان تمرینات خود را در منزل انجام می‌دهند، ولی با این تمرین‌ها بازیکنان شرایط خوبی ندارند.

چطور؟

بدون تعارف بدن همه بازیکنان افت کرده است. وقتی بازیکنی ۲ روز از تمرین گروهی و پرفشار دور باشد صد درصد بدنش افت می‌کند. الان شرایط همه بازیکنان لیگ این‌گونه است. در حال حاضر بدن همه بازیکنان لیگ حدود ۲۰ درصد آماده است.

برای آمادگی بازیکنان چقدر زمان لازم دارید؟

ما حداقل ۶ هفته زمان لازم دارم تا با تمرینات لازم بازیکنان را به مرز آمادگی برسانیم.

اگر ۳ هفته زمان دادند، چه؟

خب ۳ هفته زمان کمی است چرا که قرار است بازی‌ها را نیز به صورت فشرده برگزار کنند. مطمئناً قوای جسمانی بازیکنان پایین می‌آید و احتمال آسیب‌دیدگی بسیار بالا می‌رود. ضمن اینکه ویروس کرونا هنوز هم وجود دارد و احتمال مبتلا شدن وجود داشته باشد.

از عملکرد خودتان در نفت مسجدسلیمان راضی هستید؟

زیاد دوست ندارم خودم نظر بدهم، ولی باتوجه به جایگاهی که در جدول داریم و حضور در جمع ۴ تیم برتر جام حذفی که برای نفت مسجدسلیمان بی‌سابقه بوده، خدا را شکر عملکردمان راضی‌کننده بود و هواداران هم که بسیار در نتایج ما تأثیرگذار بودند، خشنود هستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: