پایگاه خبری خانه فوتبال:

احسان حاج صفی بازیکن با اخلاق تیم ملی فوتبال کشورمان که در تراکتورسازی تبریز حضور دارد برای اولین بار پدر شده و فرزندش را در آغوش گرفته است.
احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان فرزندش به دنیا امد و برای اولین بار پدر شده است. گفتنی است او در تابستان سال ۹۶ در یونان با همسرش آذین ازدواج کرده است. 
حسان حاج صفی کاپیتان باتجربه تیم ملی و تراکتور تبریز که حدود دو سال قبل ازدواج کرده بود، امروز از به دنیا آمدن فرزندش خبر داد. حاج صفی عکسی از در دست گرفتن دست فرزند خود در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «جان جانانم، خوش آمدی به زندگیم.» این بازیکن در روز های تعطیلی تمرینات تراکتور در خانه حضور دارد و می تواند در شرایط سخت کنار همسرش باشد.
احسان حاج صفی ستاره تیم تراکتور امروز صاحب فرزند شد و در پی آن محمدرضا زنوزی مالک تراکتور ، پیامی احساسی را برای او نوشت و منتشر کرد. در این پیام آمده است: «احسان عزیز، امروز یکی از بهترین اتفاقات دنیا برایت رخ داده و خداوند هدیه‌ای برایت فرستاده و از روح خودش در آن دمیده است.پدر شدن، مسئولیت آدمی را صد چندان می‌ کند که مطمئنم تو در زندگی شخصی نیز همچون زمین چمن، بهترین هستی و به بهترین شکل ممکن به مسئولیت و وظایفت عمل می‌ کنی.
احسان جان امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشی و خداوند سایه شما و همسرت را از سر فرزندت کم نکند. بنده بار دیگر قدم نو رسیده را خدمت خانواده‌ی حاجی‌ صفی تبریک و شادباش عرض می‌ کنم.»

OdRS8Vkk6uec

فرزند احسان حاج صفی

احسان حاج صفی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران است که در پست هافبک و دفاع چپ بازی می کند. وی ۲۹ سال سن دارد و در کاشان به دنیا آمده است.

گفتنی است در شرایطی که هنوز تکلیف ادامه مسابقات لیگ برتر نوزدهم مشخص نیست،‌ باشگاه تراکتور دست به اقدام جالبی زد و قرارداد ساکت الهامی سرمربی خود را برای فصل آینده نیز تمدید کرد. این مساله باعث می‌ شود تا تراکتوری‌ها برای فصل آینده از حالا قدرتمند استارت بزنند.

در این شرایط الهامی اعلام کرده که نگاه حذفی به هیچ کدام از بازیکنان کنونی تراکتور ندارد و به دنبال حفظ نفرات و تقویت تیم برای فصل بعد است. از این رو تمدید قرارداد احسان حاج‌ صفی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در اولویت برنامه‌ های مدیران تراکتور است.

GDHT2glDvMc6

احسان حاج صفی و همسرش آذین

این ۳ کاپیتان باتجربه تیم ملی و تراکتور ابتدای فصل گذشته قرارداد هایی دوساله امضا کردند و پایان لیگ نوزدهم آنها بازیکن آزاد خواهند بود. از این رو مسئولان باشگاه سرخ‌ پوش تبریزی درصدد هستند تا قبل از پایان رقابت‌های این فصل با این ۳ ستاره خود برای تمدید قرارداد مذاکره کنند و به نتیجه برسند.

پیش از این شایعات زیادی درباره جدایی این نفرات در پایان فصل از تراکتور مطرح شده بود، اما مسئولان باشگاه این مساله را تکذیب کردند و حالا باید دید دژاگه، شجاعی و حاج‌ صفی چگونه به درخواست مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد پاسخ خواهند داد.

ورزش سه , ورزش سه

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: