پایگاه خبری خانه فوتبال:
 
به گزارش "ورزش سه"، سرپرست پرسپولیس که بعد از مدت‌ها از لاک تدافعی گفتگو با رسانه‌ها خارج شد و امروز علیرغم خالی بودن خزانه این باشگاه ابراز امیدواری کرد که تهدیدی متوجه تیم نیست، در راستای گفتگو با پیشکسوتان امروز به دیدار علی پروین خواهد رفت.
رسول پناه که از چندی پیش بحث در خصوص شرایط حضورش در این باشگاه و اختیاراتش نسبت به دیگر اعضا وارد چالش شده، امروز و بعد از مدت‌ها برابر رسانه‌ها قرار گرفت و از تلاش برای دستیابی به منابع مالی و آرامش در پرسپولیس خبر داد. با این حال عضو خبرساز هیات مدیره پرسپولیس که از چندی پیش مذاکره و نشست‌هایی با برخی پیشکسوتان باشگاه داشته، امشب نیز در همین راستا قرار است با علی پروین در مهمانی افطار روبرو شود و به نوعی دست بیعت سلطان و اسطوره پرسپولیسی‌ها را نیز به دست بیاورد.
علی پروین که مدت‌هاست به عنوان یک مهره تاثیرگذار در بخش مدیریتی باشگاه شناخته نمی‌شود و با دوری از این مجموعه به دنبال آرامش خود بوده به این دعوت پاسخ مثبت داده و قرار است امشب در ساختمان پیشکسوتان باشگاه با رسول پناه به صرف افطار بنشیند. موضوع مهم اما این است که آیا در شرایط کنونی که باشگاه وارد چالش بزرگ مالی و مدیریتی شده آیا علی پروین قادر به ارائه راهکاری در این زمینه خواهد بود یا خیر. با این اوصاف اما رسول پناه امیدوار است در ملاقات با علی پروین یک صید بزرگ از آن خود کرده و حمایت سلطان را به دست بیاورد و در جنگ مدیریتی صاحب کرسی بزرگی باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: