پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، ویلی سانگنول  سرمربی سابق تیم فوتبال بوردوی فرانسه در جدیدترین اظهار نظر خود از نحوه بازی شیخ دیاباته بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران تمجید کرد.

او بیان کرد: یکی از مهم‌ترین بازیکنان فوتبال فرانسه به تازگی جشن تولدش بود. شیخ دیاباته تولدت مبارک. او در فرانسه گل‌های زیادی به ثمر رساند و پاس گل‌های او در فوتبال فرانسه جاودانه شد. شیخ دیاباته الان برای من از نظر اینکه بخواهم تولدش را تبریک بگویم اهمیت پیدا نمی‌کند؛  صحبت درباره او برای من فراتر از هر  بحث دیگری است.

او ادامه داد:  علاوه بر این، او  پسر بسیار خوبی است. شیخ در بوردو چند فصل بازی کرد و چندین گل به ثمر رساند. از نظر من او بازیکن بدشانسی بود، چون همیشه مصدوم می‌شد. شیخ هر کجا که می‌رفت موفق می‌شد. او فصل  ۲۰۱۶-۲۰۱۷ به متز پیوست و در ۱۴ بازی ۸ گل به ثمر رساند. این بازیکن به دلیل ویژگی‌های هایش برخی اوقات مورد تمسخر قرار  می‌گرفت، اما واقعا بازیکن کارآمدی بود.

ویلی سانگنول همچنین عنوان کرد: واقعا شیخ قابل تحسین است. شما نمی‌توانید او را دوست نداشته و از او متنفر باشید. غیرممکن است. گاهی اوقات او شما را ناامید می‌کند، زیرا بسیار سرسخت است و استدلال خودش را دارد، اما از طرف دیگر او به اندازه کافی مهربان است. شیخ به هیچ عنوان یکنواخت نیست و بسیار جنب و جوش دارد. مشکل او این بود که اغلب مصدوم می‌شد و به همین دلیل فقط نیم فصل کار می‌کرد، اما با دانستن این موضوع، او آماری داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: