پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، گزارشی که می گوید که در زمان مدیرعاملی ایرج عرب براساس یک اشتباه سهوی به جای صد و بیست و هشت میلیون تومان یک میلیارد و 280 میلیون تومان به حساب دروازه بان پرسپولیس واریز شده است:" در زمان مدیرعاملی ایرج عرب مبلغی در حدود یک میلیارد و 280 میلیون تومان به حساب علی بیرانوند واریز شده و البته هیچ عمدی در کار عرب و معاون مالی‌اش وجود نداشته و این مبلغ با یک اشتباه سهوی به حساب دروازه‌بان شماره یک قرمزها واریز شد. ظاهرا مسئولان باشگاه در محاسبه صفرهای رقم واریزی به حساب بیرانوند یک اشتباه کوچک کردند اما همین اشتباه کوچک باعث شد 10 برابر مبلغی که باید به حساب او واریز می‌شد، واریز شده باشد.

 

بیرانوند از منتشر کنندگان خبر جعلی شکایت می‌کند

 

علیرضا بیرانوند که از این همه لطف و محبت مدیران پرسپولیس به خودش متعجب شده بود این مبلغ را از حساب خود برداشت کرد. بعد از مدتی که مدیران سرخ متوجه کسری این مبلغ از خزانه باشگاه شدند با بررسی اسناد واریزی متوجه می‌شوند این پول در حساب علی بیرو قرار دارد. اما تلاش مسئولان برای برگرداندن این پول از این دروازه‌بان بی‌فایده بود و بیرانوند اعلام کرد دیگر پولی در حسابش وجود ندارد و آن را بابت بدهی‌هایش خرج کرده و مدیران باشگاه می‌توانند برای پرداخت‌های بعدی این مبلغ را از قراردادش کسر کنند."

مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند اما با تکذیب این موضوع گفت:" علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنانی است که از زمانی که آمده و در دوره هر مدیرعاملی پولش را کامل نگرفته و از همان سال اول طلبکار شده است."

او افزود:" الان هم که سال چهارم حضور او در پرسپولیس است تنها بازیکن ایرانی است که کمتر از 50 درصد پولش را گرفته است. این داستان ها قدیمی شده و تنها هدفشان تخریب علیرضا بیرانوند است. به دلیل جعلی و دروغ بودن این خبر از منتشرکنندگان آن شکایت می کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: