پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، حمید درخشان در خصوص شرایط پرسپولیس در این روز‌ها اظهار داشت: خداراشکر رای عادلانه کمیته استیناف باعث شد حواشی پرسپولیس کمتر شود، واقعا استیناف رای عادلانه‌ای داد و این باعث می‌شود دیگر این تخلفات در فوتبال انجام نشود، در هر صورت قانون باید رعایت شود و هر تیمی هر جور که خواست عمل نکند.

وی در خصوص احتمال قهرمانی پرسپولیس هم تصریح کرد: دیگر با این رای اختلاف ۱۰ امتیازی قطعی شد و با توجه به بازی‌های آسان‌تری که پرسپولیس نسبت به دیگر مدعیان دارد قهرمانی این تیم محتمل‌تر از تیم‌های دیگر است، اما نباید بازی‌های پیش‌رو را دست کم بگیریم.

درخشان درباره احتمال جدایی چند بازیکن پرسپولیس گفت: همه باشگاه‌های ما مشکلات مالی دارند و بازیکن حق دارد حق و حقوق خود را بگیرد، اما در این چند سال هر بازیکنی که از پرسپولیس رفته است پشیمان شده، من از بازیکنان می‌خواهم زود تصمیم نگیرند و کمی صبوری کنند.

وی در خصوص عدم تشکیل هیئت مدیره باشگاه پرسولیس افزود: امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد، چون همفکری در باشگاه بیشتر می‌شود و باعث می‌شود مدیریت و اعضای هیئت مدیره به انسجام برسند و امیدوارم فرصت را بیشتر از این از دست ندهیم و به زودی اعضای هیئت مدیره مشخص شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: