پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، در رابطه با برگزاری جلسه میان احمد سعادتمند و فرهاد مجیدی حرف و حدیث‌های بسیار زیادی بر سر زبان‌هاست. نشستی که از هفته گذشته قرار بود برگزار شود اما...

در همین خصوص امروز قرار است اتفاقاتی در داخل ساختمان باشگاه استقلال بیفتد که بدون شک با وضعیت تیم و سرمربی‌اش ارتباط مستقیم و تنگاتنگی دارد. وقایعی که احتمالاً واکنش فرهاد را هم در پی خواهد داشت.

نشست هیئت مدیره

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است جلسه هیئت مدیره استقلال ساعت ۱۴ آغاز شود و مدیران ارشد باشگاه گرد هم بیایند. بحث اصلی این نشست اتخاذ راهکار‌هایی برای کاهش مشکلات مالی و البته استفاده از روش‌هایی برای آرام کردن شاکیان خارجی خواهد بود. شاکیانی که می‌توانند برای باشگاه دردسر‌های بسیار بزرگی در فیفا درست کنند. قاعدتاً اعضای هیئت مدیره بابت حل مشکلات مالی اختلافات اساسی با همدیگر ندارند ولی به هر حال اختلاف نظر‌هایی ایجاد خواهد شد.

فرهاد هم می‌آید؟

اما نکته بسیار مهم در رابطه با جلسه امروز هیئت مدیره استقلال، شایعه حضور فرهاد مجیدی در آن است. پیش از این در تاریخ باشگاه استقلال سابقه داشته که مردانی همچون امیر قلعه‌نویی، پرویز مظلومی و علیرضا منصوریان در جلسات هیئت مدیره حاضر شده بودند. حرکتی که البته از نظر ساختار مدیریتی چندان کار درستی محسوب نمی‌شود. از ظهر دیروز این شایعه مطرح شده که سرمربی آبی‌پوشان شاید (تأکید می‌کنیم شاید) امروز به ملاقات مدیران ارشد باشگاه برود و مشکلات خودش را به طور صریح با آن‌ها در میان بگذارد. البته حضور مجیدی در جلسه هیئت مدیره تنها یک گمانه‌زنی بوده و به هیچ عنوان قطعی نشده است.

مدیران پول‌دار

یکی از مسائل دیگری که قرار است در نشست امروز پیرامون آن بحث شده و به یک سیاست واحد منجر شود، داستان استفاده از هواداران متمول برای کاهش دادن مشکلات مالی استقلال است. از قرار معلوم، چند طرفدار پول‌دار برای کمک به باشگاه مد نظر قرار گرفته‌اند و البته خود این افراد نیز چراغ سبز نشان داده‌اند به همین خاطر قرار شده امروز در جلسه هیئت مدیره پیرامون راهکار درست استفاده از چنین ظرفیت‌هایی تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: