پایگاه خبری خانه فوتبال:

یک رسانه قطری برای ایران و عربستان در میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 خط و نشان کشید.به گزارش خبرگزاری فارس، این روزها در فوتبال آسیا برای میزبانی از مسابقات جام ملت های آسیا 2027 رقابت سختی میان کشورمان با عربستان و قطر ایجاد شده است. 

با اعلام  رسمی نامزدی ایران، عربستان و قطر در هفته اخیر برای میزبانی از این مسابقات آسیایی رقابت سختی رخ داده و رسانه های این کشورها به این موضوع پرداختند.

امروز نشریه «استاد الدوحه» قطر در گزارشی برای ایران و عربستان خط و نشان کشیده و به نوعی این کشور را برنده قطعی این رقابت دانسته است.  این رسانه قطری نوشت: هیچ شکی نیست که اعلام نامزدی قطری برای میزبانی از مسابقات جام ملت های آسیا 2027 دیگر رقبا را غافلگیر کرده چون این کشور میزبان جام جهانی 2022 است و رقابت با آن بسیار سخت است.

هیچ شکی نیست که حضور قطر در این رقابت نکته ای منفی برای رقبای آنها برای میزبانی از این تورنمنت آسیایی است. همه رقبا فکر می کردند برای کسب میزبانی از این رقابت ها کار آسانی را پیش رو دارند ولی با ورود قطر همه معادلات بهم ریخت. ایران و عربستان تاکنون به صورت رسمی برای میزبانی از جام ملت های آسیا 2027 پا پیش گذاشتند ولی با ورود قطر آنها به نقطه اول برگشتند چون با وجود ورزشگاه های مجهز قطر برای میزبانی از جام جهانی 2022 شانس آنها در این رقابت کم می شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: