پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، امیر شمسایی در مورد تعطیلی و حذف پلی‌‌‌آف در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران کلیه فعالیت‌‌های ورزشی تعطیل شد که این موضوع مشکلات زیادی را برای باشگاه‌‌ها به خصوص تیم ملی به وجود آورده است.

وی افزود: در مورد مرحله پلی اف من از همان ابتدا موافق برگزاری این مرحله نبودم، تعدادی از باشگاه‌ها با توجه به شرایط اقتصادی خوبی که دارند بازیکنان خوبی را جذب تیم‌‌های خود می‌کنند به همین دلیل از صعود خود اطمینان دارند اما دیگر تیم‌‌‌ها با توجه به شرایط سخت اقتصادی که دارند باید برای حضور در جمع ۸ تیم با یکدیگر بجنگند.

پیشکسوت فوتسال در خصوص برگزاری فینال لیگ برتر گفت : پیشنهاد می‌‌‌کنم به دلیل وجود حواشی بسیار زیادی که در فینال ایجاد خواهد شد این دیدار به صورت تک بازی در شهر بی‌طرف برگزار شود. چون در اصفهان و تبریز دعوا خواهد شد، این سبک برگزاری در ایران جواب نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: امیدوارم مسئولان ورزشی کشور به خصوص فدراسیون فوتبال فکری به حال فوتسال کنند.کمیته ای به نام فوتسال به درد این رشته نمی‌خورد و باید برای فوتسال یک معاونت در فدراسیون ایجاد شود و برای ورود بخش خصوصی به این رشته بستر سازی مناسب انجام شود.

شمسایی همچنین در مورد سواستفاده از نام وی در اینستاگرام گفت : متاسفانه فردی در اینستاگرام حساب کاربری شبیه به نام حساب کاربری بنده راه اندازی کرده و به افراد مختلفی برای جمع‌آوری کمک پیام داد که موفق هم شده است تا این لحظه سه نفر مبلغی به مجموع ۹ میلیون تومان برای این فرد واریز کرده‌اند که بعد از اطلاع از طریق پلیس فتا پیگیر شدم و امیدوارم این فرد که با آبروی بنده بازی کرده هرچه زودتر دستگیر شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: