پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، حمید درخشان در خصوص ادامه تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: ادامه بلاتکلیفی درباره برگزاری بازی های باقیمانده لیگ برتر می تواند برای تقویم آسیایی باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تیم ملی فوتبال ایران نگران کننده است.

کارشناس فوتبال ایران افزود: هیچکس حاضر نیست بدون در نظر گرفتن سلامتی افرادی که در جریان برگزاری بازی ها حضور دارند اصرار به ادامه لیگ کند. فوتبال برای شادابی است و اگر یک بیماری واگیردار که جهانی شده است بخواهد روحیه ورزش را خدشه دار کند بهتر است قید ان را تا مدتی زد.

وی درباره اصرار اکثر باشگاه ها به جز پرسپولیس مبنی بر لغو مسابقات فصل جاری تاکید کرد: اولویت با سلامتی است اما متاسفانه هر کس با توجه به جایگاه تیمش در جدول راجع به این موضوع مهم اظهار نظر می کند. قطعاً بهترین راه این است که لیگ را ادامه دهیم تا هیچکس ضرر نکند. در غیر اینصورت باید تکلیف باشگاه هایی که برای قهرمانی در لیگ برتر وهمچنین صعود از لیگ یک به این جمع می کشند مشخص شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: لیگ های معتبر اروپایی با رعایت تمام امور بهداشتی در حال شروع دوباره هستند. باید از سیستم هماهنگی آنها برای شروع لیگ برتر فوتبال ایران نیزالگوبرداری کرده و بازی ها را از سر گرفت. البته برخی کشورها هم تصمیم به لغو گرفته اند اما فکر می کنم شرایط فوتبال ایران بیشتر شبیه به کشورهایی باشد که می خواهند مسابقات خود را از سر بگیرند. بهتر است چند هفته ابتدایی را بدون حضور تماشاگران برگزار کنیم و سپس به فکر بازگرداندن هواداران به استادیوم ها باشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: