پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، مهاجم استقلال پس از پایان این فصل لیگ برتر به احتمال زیاد تهران را ترک خواهد کرد و راهی فوتبال اروپا می‌شود.

مهدی قائدی که با سر و صدای زیادی توسط علیرضا منصوریان از بوشهر به استقلال آمده بود، در فصل جاری سرانجام توانست تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار در تیمش تبدیل شود و با تفکرات آندره‌آ استراماچونی، او تبدیل به بازیکنی شد که روند بازی را تغییر می‌‌داد و بدون شک بهترین بازیکن استقلال تا به امروز در فصل جاری لیگ برتر بوده است.

طی چند هفته اخیر خبری مبنی بر جدایی مهدی قائدی از استقلال در پایان فصل منتشر شده بود و حتی از پیشنهادات آلمانی و قطری برای این مهاجم جوان سخن به میان آمد اما امروز یکی از روزنامه‌های ورزشی خبری جدید درباره باشو استقلال منتشر کرد.

بنابر خبری که روزنامه گل منتشر کرده است، باشگاه شارلوا که طی سه سال اخیر بازیکنان ایرانی زیادی را جذب کرده است در تلاش است تا در فصل نقل و انتقالات تابستان 2020 مهدی قائدی مهاجم جوان استقلال را جذب کند تا این بازیکن جانشین کاوه رضایی در خط حمله شارلوا شود.

شارلوا فعلا علی قلی‌زاده و یونس دلفی را به عنوان بازیکنان ایرانی در لیست دارد، ضمن اینکه امید نورافکن هم بازیکن این تیم است و با قرارداد قرضی به سپاهان پیوسته است. کاوه رضایی هم که فوتبالش در اروپا را با تیم شارلوا آغاز کرده بود، قرارداد انتقال قرضی‌اش با شارلوا به پایان رسیده و فصل آینده باز هم باید برای حضور در ترکیب اصلی کلوب بروژ تلاش کند

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: