پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهاجم اهل نیجریه پرسپولیس برای دریافت مطالبات عقب افتاده اش باید تا پنجم خرداد صبر کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس در پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی خود مدتهاست که دست به جیب نشده است. یکی از این بازیکنان کریستین اوساگونا است.
بازیکن نیجریه ای سرخپوشان که قراردادی 150 هزار دلاری با این باشگاه بسته است باید تا آخر فروردین دریافتی هایش به 50 درصد می رسید اما این باشگاه در پرداخت مطالبات این بازیکن بدقولی کرده است.
اظمی مدیر برنامه های این بازیکن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد اینکه ظاهرا این بازیکن تهدید به فسخ قرارداد کرده اظهار داشت: تهدیدی در کار نیست. طبق قرارداد وقتی باشگاه دو ماه پرداختی هایش به توعیق می افتد ما می توانیم این قرارداد را یک طرفه فسخ کنیم اما اوساگونا بازیکن حرفه ای است که دنبال این مسائل نیست.
وی افزود: من سه روز پیش با رسول پناه جلسه داشتم و او قول داد تا پنجم خرداد مطالبات عقب افتاده این بازیکن را می دهد. زمان عقد قرارداد قرار بود باشگاه 25 هزار دلار بدهد که به خواسته باشگاه دو هفته صبر کردیم و در نهایت روز دربی کمتر از 25 هزار دلار پرداخت شد. بعد از آن قرار بود در اسفند پرداختی صورت گیرد که قبل از ترک ایران به او مقدار کمی پول داده شد و سپس مابقی مطالبات به آخر فروردین کشیده شد اما در نهایت حالا که در اردیبهشت هستیم هنوز پرداختی صورت نگرفته است و به همین دلیل تاکنون این بازیکن زیر 20 درصد دریافتی از باشگاه داشته است. ما هم منتظریم تا ببینیم 5 خرداد باشگاه مطالبات عقب افتاده را جبران می کند یا نه.
کاظمی تصریح کرد: قرارداد اوساگونا تا پایان فصل است و برای تمدید قرارداد همه چیز بستگی به پرداختی های باشگاه دارد. اگر پرداختی های منظم شود به صورت اتوماتیک قرارداد هم تمدید می شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: