پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، پرسپولیس با دو گل علی علیپور توانست در امارات و خانه الشارجه با این تیم مساوی کند. آنتونی استوکس، اما بعد از جدال سرخ‌ها با الشارجه به ایران بازنگشت و با ماندن در دبی به ادامه تفریحات خود پرداخت! غیبت او در تمرینات و همچنین بازی با شهر خودرو، یحیی گل‌محمدی را وادار کرد تا استوکس را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی کند که برای مهاجم ایرلندی خیلی هم مهم نبود. فوتبالیستی که بار‌ها به خاطر جرایم مختلف بازداشت یا به دادگاه احضار شده است طبیعی است از کمیته انضباطی یک باشگاه ایرانی واهمه‌ای نداشته باشد.

استوکس بعد از تمامی این حواشی به لندن سفر کرد و در بدو ورود به این شهر توسط پلیس بازداشت شد، اما بعد از گذشت یک روز با قرار وثیقه آزاد شد و با انتشار چند استوری با هواداران پرسپولیس صحبت کرد. او شیوع ویروس کرونا را بهانه عدم بازگشت به موقعش به ایران دانست و گفت: تا شرایط عادی شود جایی نمی‌آید. حالا هم که شنیده می‌شود دوباره در کشور خودش به مشکل حقوقی برخورده است.

اما آنچه این مطلب را به درازا می‌کشاند رقمی است که به او پرداخته شده است. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این مهاجم پرحاشیه ۱۶۰ هزار دلار از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است. اینکه همه این ۱۶۰ هزار دلار به خود آنتونی استوکس رسیده یا افراد دیگری هم سر این سفره نشسته‌اند را نمی‌دانیم، اما چیزی که می‌دانیم ۶۵ دقیقه بازی آنتونی استوکس در ۲ بازی لیگ قهرمانان آسیا و یک بازی داخلی مقابل استقلال است. این مهاجم خارجی از دقیقه ۷۱ بازی با استقلال وارد زمین شد و در دقیقه ۸۹ روی گل حساس بشار رسن تأثیرگذار ظاهر شد (۱۹ دقیقه بازی).

او در اولین دیدار آسیایی پرسپولیس که با شکست ۲ بر صفر نماینده ایران همراه بود از دقیقه ۶۴ به جای علی علیپور بازی کرد (۲۶ دقیقه بازی). همچنین آنتونی استوکس در دیدار با الشارجه نیز از دقیقه ۷۰ به جای کریستین اوساگونا وارد زمین شد (۲۰ دقیقه بازی). با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شویم آنتونی استوکس که باشگاه پرسپولیس تازه به فکر شکایت رسمی از او افتاده در سه بازی به عنوان بازیکن تعویضی و روی هم ۶۵ دقیقه به میدان رفته است!

او با احتساب هر دلار ۱۵۷۰۰ (نرخ روز دلار) مبلغی حدود ۲ میلیارد و ۵۱۲ میلیون تومان برای باشگاه پرسپولیس آب خورده است. این بدین معناست که هر دقیقه بازی آنتونی استوکس برای پرسپولیس بالاتر از ۳۸ میلیون تومان تمام شده است!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: